Thursday 3 July 2008

Dark Water & much more...



precis sett filmen Dark Water. en thriller baserad på en japansk skräck novell typ ^^ sådär mys spännande :D:D blir inte riktigt rädd av nåt sånt.. men va lite spänd o sådär :) den e bra, o ja rekommenderar den. :)

idag va ja hos tandläkarn :/ ska laga i augusti o så va de massa dum skit bara >.< usch.

annars har ja inet gjort ett piss :/ trist. får väl dra mig till hammar imorn typ, bara sitta där kanske. sen ska emma o leni komma till mig nån dag, o kanske får man träffa en gastoka? :D hoppas iaf. 20e åker ja till öland <3 :) sen e de lite dagar hit o dit o sen frizon...de går för fort. vill hinna me häng me kompisar mkt ju!!!

jaojao. om nån vill hitta på nåt vet "nån" vart ja finns ^^

hatar popcorn atm. ett sånt där skal har fastnat mellan tandköttet o tanden, o de gör ont som as >.<

blä, innan england hade ja gått ner i vikt o nu har ja lagt på mig igen :/ suger. o ja känner mig äcklig >.< får lägga av me all skit igen, ja vill ha ett stort saftigt äpple! :'(

Joke - MSI ^^

tryck här för att komma till min bdb, om du inte redan kollat englands bilder :) kommentera gärna där, elr här om du inte vill va anonym x) elr logga in på din bdb om du har :O elr, kommentera nåt bara! >.< x) haha

kanske kan dra till hammar o hälsa på eventuella vänner som eventuellt jobbar där..eventuellt? ^^

annars har ja en Depeche Mode dvd att kolla på :D :'D <3 löööve them :D

känner dock att ja måste va social ganska snart, annars blir ja skitsur o tråkig..

bittra bitch bexy slår till igen, jorden drabbas av min vrede o min mamma får en till rynka i pannan... o pappa går o gömmer sig i en skokartong... stjärnorna lyser sen fegt, i väntan på en världslig utskällning om absou´lut ingenting, o samtidigt allt mellan himmel o jord, som ja antagligen vill hacka sönder me en yxa... allt de o ett till ärr på handen blir de om ja inte förflyttar min bak från min stol, hälsar på dagsljuset o faktist säger nåt annat än "m" elr rycker på axlarna. man skulle kunna tro att ja ersattes av en äkta grottmänniska när mamma fotade mig vid Bedruthan Steps :S

ovanstående scenario bör helst undvikas ^^

igår va ja pepp på bandet. idag skulle ja bara kommit på ursäkter för att slippa...
ja vet seriöst inte va ja vill längre :S ena dagen känns de som att vi går framåt o att ja utvecklats lite andra dagar känns de som att de e slöseri me tid o de blir mer en börda än nåt kul ? :S visst, de krävs mkt jobb om de ska funka men när ens band, me vänner, känns som hemläxa o tråkigt arbete, då e de nåt fel. ja flödar aldrig. ja kan sitta o kolla klipp på trummisar o sen va peppad till max, allt de tar slut så fort monteringen av trumsetet börjar, ljudet inte känns bra, o ja har tappat min inspiration. ja behöver seriöst trummor hemma. ska kolla lite mer på digitala trummor faktist. ganska dyrt, ja, men då kan ja spela i princip närsom. me lurar, ja kan koppla mp3n till dom o spela till. ja kan mixtra o lägga in egna ljud... ja kanske kan utvecklas? ja kanske kan tycka om trummorna????

ja e en sån som knäcks av press. stress.. krav. ja hatar krav. "se glad ut" = (svar till personen som sagt de. (i min hjärna)) "FUCK OFF HÅLL KÄFTEN JA TÄNKER INTE SE GLAD UT, STICK HÄRIFRÅN JA SER GLAD UT NÄR JA VILL SE GLAD UT O DE E INTE NU SÅ SNÄLLA SHUT THE FUCK UP, IDIOT!" ._.
"ha energi bakom trummorna" blir i princip samma grej... alltså, en del e födda till trummisar. ja e inte en av dom. ja e ingen naturbegåvning. ja kan spela, ja. kan hålla takten. men ja kan ffs inte va energisk o headbanga när ja e osäker på ett komp elr precis har lärt mig de. sen hjälper de ju om man faktist känner nåt är man spelar musiken? refräng delen i vår nyaste låt, de som e ratm-aktigt, DE pulserar genom hela min kropp. in addition, ett av kompen där tyckte ja om mkt oxå. ja vet inte va de e för fel på mig, men ja tror inte ja e menad att spela hardcore. komp som RATM kör me, o red hot chili peppers... de där funkiga, råa...me attityd. de gör mig hög när ja spelar de. blastbeats o dubbeltramp i 1000000000 takter e kul, visst. ibland. de e en kul grej att kunna, o JA, ja älskar ljudet av de...men inte när JAG spelar. nu får ja dåligt samvete, ja kan aldrig säga såna här saker till bandet f2f...irl lix... drf kmr dom få veta genom bloggen...kanske?

allt blir bättre...bra, med en bas.

ja har ursäktat de så, såå länge.... ja e inte hardcore. ja e attityd funk trummis, säger inte att de inte går att mixa me blastbeats o dubbeltramp...men... när DET tar över, då blir ja uttråkad, vill inte riktigt. när vi spelar sitter ja ofta i en egen värld. armarna o benen går av sig själva...men huvet har svävat iväg o lämnat allt i de rummet. ja kan tänka på allt annat utom va ja gör. sen när låten e slut stirrar ja tomt ut i luften. ja VET att dom har sett mig sån. den deprimerade bexyn bakom trummorna... jo. hej, de e jag, o de e pga att ja hatar att inte älska de vi spelar :/ skrik.. gosh, hur kan ja ens börja ha åsikter om nåt som inte e direkt anknytet till mig!? nej...ja gillar skriket, growlet...men ärligt. ja skulle inte ha NÅT emot mer sång. ja sitter lixom där, me en högtalare som skriker rakt ut (i mitt dugliga öra) i 3 minuter kanske, uppfattar inget av texten förrän ja läst den ett par gånger. förstår inte riktigt meningen me de, men spelar. för ja e me i ett band. ett band. där gör alla sitt, ja kan inte bara slänga ifrån mig trumpinnarna, storma ut o bryta ihop över såna saker... önskar ja kunde. önskar ja kunde säga allt ja tänker, allt ja vill säga... de känns så dumt...ja sitter o dissar mitt band. :S men de e så skönt att få ur sig allt. ja vet lix inte hur ja ska klara av att spela i ett band om ja inte tkr om de. alla ggr ja sagt att ja hoppar av, att dom kan leta ny trummis... ja har menat de, inte 100% men en del av mig har velat bara gå därifrån. inte va me längre, tänkte sen oftast att ja överreagerat. o stannade kvar. deras ord om att dom ville ha mig i bandet o så fick mig att stanna kvar...men nu behövde de här sägas, annars skulle ja gått min väg snart. o Shindeago skulle va en bexy mindre...

ni kan kicka mig ur bandet om ja sårat er nu. ja fattar, ja skulle inte vilja ha en trummis som inte e glad över att va me i bandet heller. men tack, de va kul. ibland.

kanske ska fira jul i england... tror att ja kanske kmr flytta dit. ja känner mig så hemma där, men ja vet inte... ja e iaf ganska säker på att ja o sverige skiljs åt ganska fort efter studenten... finns lixom inget som håller mig kvar här direkt. sanna vänner behåller man trots avstånd, o vart ja än hamnar kmr ja träffa nya människor. få nya vänner. bli lite ny ja me :) så, ja kan lugnt släppa de som e nu, för nya upplevelser. australien e ett måste oxå. vi e bjudna på bröllop där i mars nästa år :) min kusin Sarah ska gifta sig :D hoppas vi kan åka. svindyrt, o...ja... vi får se. hoppas inte på de för mkt, men skulle bli såååå glad om de hände :)

Taylor, min kusin där, har snart sin första Bodybuilder tävling xO han va muskulös som as förra sommarn, han e tydligen ännu större nu... lol :P men han håller sig borta från steroider o droger o alkohol o sån skit, så de e bra :) hehe, hans kompiskrets består av 25+ are ;D han finner ungdomar i hans ålder ointressanta...kuul för mig som e sååååå mogen NOT o gärna vill snacka me honom.. han e skön. asrolig o allt :) men vi ses ju i princip aldrig. kanske till julen om Dave (min morbror) kan ta ledigt osv ... hoppas (A)

hehe, kollade precis ner på min högra handled.. ett blått band där... haft de i snart 2 år :) de e från sommaren ja träffade Mysan... de va sommaren ja o hon o steffa blev riktigt bra vänner. tyvärr har ja inte blivit lika tajt me stefani som me my :/ men ja älskar dom mkt. mktmktmktmkt. <3 2 underbara vänner, o snart kmr vår årliga vecka av skratt, sol o slush :) längtar sååååå mkt!

så många man vill träffa. så lite tid. så mkt lathet.... funkar lix inte så bra då :P

imorn SKA ja göra nåt. vene vad, men ja tänker inte sitta här hela dagen igen... däremot ska ja hitta min mp3, hämta ett glas juice elr nåt o sitta i mitt fönster lite. de e så skönt...

lång blogg... o ja som trodde att ja inte hade nåt att säga längre.. aja :/

trevlig sommar, era fån ^^

1 comment:

  1. Jag hoppas också på att vi ses snart. ^^

    Jag har faktiskt känt det rätt länge: du trivs inte riktigt här i Sverige.

    Tänker på dig!

    Kramar

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .