Saturday 19 July 2008

onsdag - lördag <3



NEJ, dom vet inte hur mkt det betyder för mig. INGEN som inte är en del av det kan någonsin förstå det. OCH, vem säger att jag inte är tacksam? Låt mig vara ledsen när jag är det, jag har rätt till mina känslor.





Ölandsveckan blev nerkortad till 4 dagar, inte ens det. vilket slutade i tårar, både för mig...och min bästa vän, My. jag tänker inte ens försöka förklara känslan. är man inte en del av det som är där, behöver man inte ens försöka. det är... för speciellt för att slarvigt sammanfattas här. det är mitt paradis, och inget kan ersätta det. men, har accepterat läget, och jag häsar på i Borås i oktober igen ist :)





victor va här igår :) de va skönt o träffa nån.. kul, som alltid ^^





sitter nu, med musarm (nästan, inte bra..alls >.<) o SKA kolla på kompet, för ikväll ska det repas. och, deprimerad har ja inga planer på att va, men, när ja spelar e ja koncentrerad, sammanbiten o ser... kanske ledsen ut... men, vadå? ska ja ha en mask på mig me ett leende ist? -.-'





måste hinna duscha o sådär, o spela i gröna villan innan vi repar, vilket blir vid 19:00 ^^





mamma o pappa åkte precis in till västervik, för att handla... ah just de.. dom skulle hämta min nya telefon oxå...





HAHAHAHA :D !!!!!!!!!! NYYYYYYYYYYYYYYYY :D wiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!!!!!!!!





:D:D:D:D:D:D:D:D material happiness ftw x)





jag har sömnproblem btw... somnade runt halv 3, vaknade 5... o har varit uppe sen dess >.<>





kan meddela alla som kanske är intresserade av att veta att....


VI FLYTTAR TILLBAKS TILL BJÖRNSHOLM. och detta sker innan vintern.





och jag är NÖJD med det. pappa ÄR förändrad, o de kmr bli grymt därute nu. får...en, tja, egen lägenhet nästintill därute. litet kök, badrum kanske, sov-loft, musik ställe osv ^^ så, välkomna ut dit sen :)





gamleby...? alltså, ja får tacka för tiden här, men de e dags att åka hem. HEM. till mitt hus. till min frihet. till...mig :)





"If it makes you happy, it can't be that bad..." typ :)





ja vill dit. ja e trött på att tassa omkring här o va rädd för att spola i toan efter 23... ja e trött på att höra folk under mig, ja e trött på att hela tiden behöva ta hänsyn till andra, låter själviskt. men, om man inte kan leva fritt i sitt boende, vart ska man då kunna göra de?





missförstå mig inte, gamleby e fint. de e nära till allt, vilket e skönt. o lägenheten har fyllt sin funktion. men, inte mer än så..tyvärr. ja flyttade hit på min 16års dag. och.. okey, jo, ja bor här. men, mitt hem är i björnsholm. o vi betalar som de e nu ca 11000 i boende kostnader, både här, o huset. den summan ingår inte i våran budget riktigt.. o de e dags att välja. o ja sa de idag att ja utan tvekan vill bo i björnsholm isf. självklart väljer ja mitt hus framför en 3a...





de kommer bli så bra.





visst, de finns mkt ouppklarat där ute.. känslor som hänger kvar i mitt rum. känslor ja vill komma undan... på riktigt. ja flyttade ut ur huset en vecka efter att....de skedde en sak som ändrade mig en del och...de som fanns innan, känslor som fick abrupta slut, dom hänger där, i luften....o, de får mig att må dåligt. men, ja ska sluta leva i de förlutna, ja ska skapa nya minnen, nya känslor, de ska bli rent där. o de blir bra.





yes, ja kommer sakna möjligheten att gå till en kompis. men, lets face it...hur mkt har ja gjort de då? de e inte som att ja inte varit delaktig i vad vi än gjort förr ändå.. så, de e lugnt. o ja saknar mina grannar. ja bara saknar de så sjukt mkt... vill hem!





kanske tar trakrotkort o skaffar en EPA :) visserligen tar de sin tid, 30km/h, men fram kmr man ;)





ska antagligen testas igen, för febern är kvar.....


o skolan ser oviss ut nu...





men, de reder ut sig. fokuserar på att må bra på riktigt. o resten, känns ganska minimalt jämfört me de. mår inte ja bra kan ja ändå inte prestera nåt som kan hjälpa mig i framtiden ^^





nu vet ni. kommentera gärna, skulle vilja veta vilka o hur många som läser, siffrorna som tyder på besökare står ja sj för... iaf 10 ggr om dagen ^^ heh





yess... ska ta ett bad nu. vi ses, ha de fint. o...tjata inte på mig om att stanna i gby, elr gå i skolan. de e lix, mina känslor, mina val... ni kan få vilja leva mitt liv o bestämma över mig hur mkt ni vill. men de gör ni inte :P uppskattar era åsikter, ofc, så länge de inte trycker ner mig. för ja tar inte mer skit nu. nu e de ja o min framtid som gäller, vill gärna ha me dig. så länge du e en sann vän... <3>

5 comments:

  1. hej hej:) du ville ha en kommentar o bevis på att jag läser din blogg:P Trevligt med rep ikväll, hoppas det blir bra^^ Jag har iaf ett skumt riff i fingrarna som jag tänkte spela. Får se vad reaktionerna blir:)

    -> = leder till
    Björnsholm->Musikrum->bra!!:D:D

    // Emil

    ReplyDelete
  2. hey hoy, sry om jag uttryckte mig om något jag är totalt oinsatt i, nu känner jag mig helt överkörd :P men man kan ju alltid kolla vad folk har för inställning till saker o sånt.

    all beslutsamhet i den här bloggen alltså, mumma! bara hoppas att inte endast kommer ut som ord, utan som handlingar också, som en livsstil! I have faith in you^^

    Rep i kväll och jag hoppas att du peppar dig själv, och att du inte ligger och sover när vi kommer^^ Om det ska bli nåt den 14e får vi ta varje tillfälle i akt nu, och föröska repa lite oftare kanske.

    Vi ses snart, om typ en dryg timma^^
    Häve a nace hour ;P

    ReplyDelete
  3. heej :) läser din blogg rätt ofta :P
    men bara du är glad och mår bra så är jag nöjd! ta hand om dig! sätt inte mer krav på dig själv än du klarar av. det är ditt liv du lever så det är du som ska anpassa det till dig och ingen annan <33

    ReplyDelete
  4. Tycker det låter underbart att du känner ett visst hopp inför framtiden i alla fall. :)

    Tänk något på att träffas? Jag är snart ledig!

    Kram!

    ReplyDelete
  5. Huvudsaken är att du mår bra :)

    Du har blivit utmanad! Läs min blogg :D

    Kram på dig

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .