Saturday 12 July 2008

inte ett ord, seriöst.

nej, inte konturen! ...:




så ska de se ut. fast min ska va lite mindre.

ja pallar inte den här dagen asså... de e lix, skit idag.
ja orkar inte riktigt längre.
ska fixa håret ikväll iaf.
måste.
måste även äta.
finns så många måsten, som man skiter i. o så många absolut inten som man sätter först på att göra listan... finns så många att göra listor som aldrig blir gjorda, o så många gör som man inte ska...finns många ja ska, som bara e tomma löften.. o många löften som man aldrig borde hållt. massor av borden, som läggs på hyllan... e de så svårt?
svårt att låta bli sånt som gör en illa. som orsakar en smärta.
så lätt att skita i de som gör en glad, som får en att må bra.
wtf!?
HUR blev de så? :S
orka älta de?
jaha...
vilket betyder??
orka mitt liv?
orka bry mig om mig?
orka?????
vet inte. de e bara så. vrf ifrågasätta allt?
piss, en till fråga. -_-

1 comment:

  1. Ja, det är väl du som heter Fruitcake på msn? ;p

    Jag vill gärna va med dig med, fattaruväl! ;)

    Kram!!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .