Thursday 10 July 2008

jag glömde bort att sova :)

ahh, vind i håret, nedsmittat av Atlanten :D


"Mirror, mirror can't you see
That something's got a hold on me
And I'm not feeling very well
Mirror, mirror on the wall
I'm not sure who made you fall
I don't remember anything"


gomorron allihop :D


lite coolt att man kan må så bra av att vara uppe hela natten o kolla på Onte Tree Hill ist för att sova ;D ja tyckte bara att de va dags att hitta rätt dygnsrytm igen. vill inte sova bort mitt sommarlov, faktist! ja gick upp typ 16 igår, har ändå bara varit vaken i 16 timmar :P inte jätte mkt direkt, men trött är man ^^ tog iaf ett långt bad vid 7..till 7:45, sen satt ja framför tvn me mamma o drack 2 koppar kaffe ^^ gott! hehe, kanske e sockret som gjort mig på så bra humör? ;D hehe, iaf... sitter nu här, o kmr faktist inte förbli här hela dagen :) ska städa mitt rum riktigt ordentligt, ska bli så skönt att få njuta av ytan här inne :D haha!! plus att de faktist inte e ett jättefult rum när allt ligger på sin plats :) lite ny luft skulle inte skada heller ;) sen kommer victor för att installera Guitarpro på min dator, så musikskrivandet går lite lättare ^^


den 14e augusti ska vi, Shindeago, spela på en pub i Linköping. 3 låtar. snacka om grymt :D


sen kanske de blir vvik ikväll, träffa brorsan o hans tjej, Johannah, o kolla in Vis lite :) pappa kanske inte e hemma i helgen, så, de kan va enda kvällen att träffa brorsan :/ hoppas hoppas! plus att ja ska köpa hårfärg ;D hehe, ja överger nog inte de svarta i första taget, o ja färga ju om de innan England, men... ja ska bleka underhåret o en slinga i luggen, sen blir de lila ;) i hela håret då, vilket betyder att de blekta ser mer lila ut, o resten kmr se svart ut men skimra lila i ljus ;D gutt!


just nu sitter ja i en vit handduk o svarta klackskor me 10cm klack x'D fråga mig inte hur sjutton ja tänker när ja "klär på mig" nemen, tänkte bara vänja mig vid dem lite mer ;P pappa hatar dom ^^ eftersom ja blir 187 ungefär x') och...ja, han e väl runt 175 kanske (A) men, ja tycker bara de e kul ;D de rosa klackskorna ja köpte va för stora ju :/ fast..de va 42or..så ja blev glad ändå (A) hehe, har väl 41 då.. men, de e bekvämare me 42or, beror på skor ofc.. klackskor e aldrig bekvämt ;)


ja har även funderat på piercingar på sistone... hmm... ^^


tatuering blir de så fort ja e 18 iaf! hade bara tänkt mig en, mene.... när man väl börjar e de svårt att sluta tydligen :) nej, ja vill inte va full-klottrad, eftersom de förstör när man ska se "ordentlig/prydlig" ut, men de gör piercingar o kraftigt sminkade ögon också så :P


haha, nejdå.. en tatuering på högra handleden o en liten på axeln.. (vene vilken än) handleden kmr prydas av mina älskades logo ;D rhcp alltså :) ja bryr mig inte om va folk tkr, den SKA sitta där. nästa sommar har ja lyssnat på dom i 10 år, de ska firas då. såklart! ja fyller 18, dom har spelats hos mig i 10 år, o så blir de :) logon e för övrigt snygg i sig ändå, vet t.ex en som funderar på att tatuera in den i nacken bara för att den e snygg, inte för att hon älskar dom så... de e lugnt. o ångrar ja mig får ja skylla mig själv :) ja tror knappast ja kmr ångra 10 år (o fler blir de) av mitt liv lix, kmr troligtvis lyssna på dom så länge ja lever... :) den andra tatueringen e ja inte säker på än, har fått förslag om att tatuera in en fjäril, men de känns så vanligt... o på Blood Sugar Sex Magik albumets cover finns de en snygg design, lägger upp en bild av den här, det ska föreställa deras tungor, som blir en svart tribal ram runt en röd ros. de skulle va snyggt på axeln, men ja vet inte om de blir för mkt, ja vill lixom inte ha en kvadratdecimeter me bläck på huden riktigt... så vi får se :) btw, den på handleden har ju även sångaren i bandet o diverse hardcore peppers fans :) gitarristen hade den iaf (han va sj ett fan av bandet innan han som 18åring fick bli deras gitarrist ;O snacka lyx!) men, min ska inte vara lika stor, lite mer diskret o..kvinnlig? haha jaja ;) så blir de :)


haha, nu kanske nån undrar va ja tänkt mig för piercing? alltså... ja bryr mig inte riktigt om folk dömer mig, men kan säga att den inte kmr va för allmän beskådning iaf :P onödigt kanske ni tkr då? jo...kanske de e.. men, vill ja, så vill ja ^^ o e de folk som stör sig behöver dom ju inte tänka på de.. ? och ja, ja gört själv igen. ja VET om riskerna, o allt sånt, e även medveten om allt möjligt ni kan tänkas säga till mig för att avråda mig. men, seriöst. låt mig va som ja e? snälla. ja orkar inte bli dömd, ja blir inte en annan person bara för att ja har några extra hål xD (även om de va så ja tänkte lite när ja gjorde den i läppen, att ja skulle ses på ett nytt sätt..funka lite halvt kanske)


wiie, kanske blir att träffa Johanna F en sväng på Vis ikväll om vi åker in ^^ <33



JAG ÄLSKAR MIN SÄNG SÅ MKT ATT JA VILL TILLBRINGA VARJE VAKEN STUND MED DEN X'D ok..inte riktigt, men ja ;D



ja har blivit tokig o börjat gilla Savage Garden, vilket e ganska gay, men Darren Hayes röst e sjukt fin o texterna e sådär sjukt fina...duvet, tjejigt gull-gråtiga ;)



"She's sayin
I would fly up to the moon and back
If you'll beif you'll be my baby
I've got a ticket for a world where we belong
So would you be my baby"



hihi (A) den låten heter To The Moon And Back :)


de e typ, minnen från Voxpop tiderna också :) ja, de e faktist pop... men, ja kan inte låta bli. tröttnar nog snart, men de e så mysigt o höra sånt man blev helt blown away av som barn :)



har även kärat ner mig hopplöst mkt i Depeche Mode :) köpte ju en dvd me dem i England, som ja kollade på häromnatten (har inte koll på dagar idag..sry ^^) ojojoj, en del låtar e grymt mkt bättre live än inspelade. sånt gillar ja! typ "Home" "Goodnight Lovers" "Walking In My Shoes" ... listan kan göras lång ;) vill se dom live..! o sjklart rhcp, igen :D sen skulle ja inte ha nåt emot att se Linkin Park heller :)



vi ska eventuellt (vilket betyder 99% ja) spela Qwerty av Linkin Park (igen hehe :D vi lärde oss den lite halvbra förra sommarn när vi typ sög <3>



oj, såhär mkt har ja inte bloggat på länge :) morgonen gör mig gott ;)


inte slut än dock (A)


ska lägga in lite bilder här från England, lite egobilder, ofc..men även favoriter därifrån :) ja kan meddela att ja försökte le mkt mer på kort nu än va ja nånsin gjort förut, o ja tror de syns att ja e glad :) förra årets kort (som ja kollade på igår) e ju hemska, för de första ser ja skitdeppig ut, o håret e katastrof, sen hade man ju inte direkt en hälsosam vikt >.> (inte för att ja har de nu heller, men en bra bit på väg :) sen slutet av april förra året har ja gått ner 10 kg iaf... så, ja.. :P de blir nog bra tillslut!) för dom som vill veta x')


ååhhhhh snart får ja äntligen träffa Stefani och Mysan <3<3<3<3<3>

bara för att ja säger så betyder de inte att ja inte älskar mina andra vänner, men, dom här 2 träffar ja en vecka om året, o de e 2 av mina bästa vänner, så de betyder mkt :')



nån dag innan frizon e de nästan spikat att ja åker till Johanna aka Kotte :) sen följer hon med hit ner o sen blir de festivaaaal!!!!!!!! :D detta beror dock på hur de gått med bandet, behöver vi alla dagar som går innan Frizon så ... jao.. ^^



hehe, kasta en blick mot en vägg här i rummet.. lite kul.. de e kort på mig från 6an o 7an.. ja ser äldre ut på kortet från 6an ^^ trots att ja har smink på mig i 7ans kort x') antar att de e den barnsliga frisyren som ja tyckte va skitcool då o de mulligare kinderna plus den tråkiga vanliga vita tshirten som gör att ja ser yngre ut... 6ans kort e mer sofistikerat ^^ långt hår, örhängen, o en vanlig luvtröja ^^ åhh..ja älskade den! >.<



ja tkr de e en självklarhet att de e ja på bilderna, men... en del från klassen (es07) som såg gamla bilder på mig kunde inte alls se att de va ja oO så..ja har väl ändrats en del, elr, jo, de e klart men SÅ mkt? :S aja, inte mig emot. men när Mysan skrev på bdb att hon inte kände igen mig, o de va ca 8 månader sen hon såg mig sist (oktober 07..snart 9 månader) blev ja lite orolig x) har ja verkligen ändrats så mkt på så kort tid?? :S heh...

okey.. jo. de har ja nog x)



tack vare victor kunde ja lägga mina oräkneliga (skojar, men en del iaf) förpackningar foundation på hyllan (snarare i en låda men iaf) o sluta me panda looken (den hittade tbx i england dock ;D höhö..de va lite kul, ja såg ut o va 23 enligt folk..läskigt) o bara, lägga av me smink-fasaden :P de va skönt. så tack :D visserligen tar de fortf lika lång tid för mig att sminka mig som då, men de ser iaf naturligare ut nu :P elr...ja vene? x) jo... haha


i natt kollade ja som sagt OTH, och ja åt halväckliga chips me kalkonsmak 8-) min mamma har konstiga saker för sig när hon handlar men ja va desperat. ångrade mig fort dock, de kändes så fettigt o äckligt efteråt, så..ja håller mig borta från de där nu.. de gick ju lix :P bara genom att sluta äta godis o chips, kakor o tårta..läsk... (bara glass som va kvar) gick ja ner i vikt, o enligt vissa syntes de oxå :O hehe :) de e då de e värt de, märktes även på kläder... :) så.. ja, när ja kommer igång me dansen igen kanske ja kan va nöjd me mig sj för engångskull lol!


hehe har suttit o bloggat i en timme snart oO coolt. ja vet inte hur mkt folk orkar läsa, de e mest ytligt tjafs idag tyvärr.. vet inte riktigt om de finns nåt djupt inom mig idag... utseende bloggar ja om ganska ofta ju. de finns så mkt att ha åsikter om lix, så de blir så.

nä, ja tror de får räcka såhär... så lägger ja upp bilder me några ord till kanske :)




Bexy som Michael Jackson kanske? ;D

Mormor på hennes 90årsdag :D haha, hon e så cool...hon lyssnade på Nirvana en dag i mina stora lurar o satt o diggade x') <3


Harry & Bex, observera mitt leende ;) han e söting alltså :D


det blir knappast såhär lila, men ja gillar min peruk! :D

Svartsminkad bitch ? ;D

Min omöjliga pose i grottan vid Bedruthan Steps ;D kuuul!!!!

Harry o jag e king på att ta grymma kort ;)

Just some words of wisdom.... ;) (victor, tänk självmordsklubben!!)

hoppas ja inte tråkat ut dig för mkt nu, ha de underbart! kramis ^^

2 comments:

  1. Underbara bilder, du är riktigt vacker! :D Älskar "Jackson-bilden" ^^ och den med dig och din kusin.

    Du får göra precis vad du vill med ditt utseende, jag kommer i alla fall tycka om dig för den du är, Bex, och det är inte bara en sliten klyscha. Klart som fasiken att du ska ha rhcp-loggan på dig, de är ju för fasen lika med du! ;)

    Diggar ditt självmordsbrev förresten! XD "Tack för sexet"? Herregud...;)

    Ha det bäst!!!

    ReplyDelete
  2. Nice blog. Håller typ med gastokan för jag orkar inte va så kreativ x) Men vill säga en sak om tatueringarna: Färg är det som kommer börja se trist ut fortast, eftersom du har en färgad tatoo på handleden kanske du ska ha en bara svart på axeln? Bara ett utdrag från mitt fantastiska framtidstänkande!
    Men som sagt; du får se ut hur du vill, (fast om du använder foundation blir du kickad från bandet, men det är ju en annan sak).

    Najsiga bilder! Seriöst :O hur gör du den där posen??!?!? Aja, jag är kille jag ska inte tänka på sånt XD

    Ha det bra, ses snart!
    PS. Ser ofta gastokan skriva "vet att det är en klyscha" eller "det är inte bara en sliten klyscha". Kan det vara så att det börja bli lite av en klyscha? (hmm) 8o

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .