Monday 14 July 2008

noll tolerans för DOM !


himla idioter...
anonym kommentar på bdb nyss ("-_-)
en såndär "din-piercing-är-ful" kommentar >.O

JAG PALLAR INTE SÅNT.

ja pierca mig för sjutton inte för nån annans skull! såååå onödigt. ja blir jämt lika sur på de! om folk stör sig kan dom hålla käften. elr...iaf våga stå för va dom tycker! anonyma kommentarer e ju sämst! palla seriöst att folk hittar ens bilder o sen skickar anonyma kommentarer

-_____________- suuuuuuuuuck!

hursomhelst har ja sovit (pisspisspisspisspisspiss) några timmar, vaknade runt 17... (pisspisspisspisspissPISSSSSSS!!!!!!!!) så...ja kmr säkert inte sova ordentligt i natt >_<

bara för att ja måste komma över de här, (för ja ägde me mitt svar till kommentaren ;D lol) så lägger ja upp en ful piercing bild ^^ höhöh, tro inte att ja tkr DE e snyggt. a måste bara va överdriven (A)

"Svar: HAH, okey? tyck så du :) ja tkr om min piercing, o de finns inget du, din patetiska människa, kan göra åt de! x')"

skriver sen om de dyker upp nåt :D bye så länge :)

1 comment:

  1. *ryyyyyys* JA! Jag hatar också när någon anonym kommenterar mina bilder! Därför har jag begränsat min dagbok till dem som är inloggade :P

    Vilka bekymmer man har egentligen XD

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .