Monday 14 July 2008

Dygn-bagge x'D LOOOOOOOOOL


jo, hon gjordet igen. hahaha


ja e omöjlig, ja va uppe hela natten igen (mestadels framför datorn, ca 5 :S oops) o sen smsade ja me en, o SEEEN kollade ja på disc 2 av one tree hill x) lol... nu finns de inte mer OTH att kolla på :'O men, har ännu en gång stjälpt i mig kaffe, o sitter nu här, hypad på socker o koffein o ska blogga. ska bara avbryta för att skriva en låttext, för ja blev inspirerad! >.<


gutt ^^ ny låttext.. den heter Hype ^^ hihi, bomba med kommentarer om ni vill se x)


msnar me självaste Gastokan atm ;D hon kommenterar min otroligt långa kommentar ^^ de borde finnas en "svara" knapp på kommentarerna här.... hmmm....


oj, all min skrivenergi försvann in i låten oO bwahahah


vill dansa idag >.<


i övrigt har ja inte planerat mer än slutföra håret x) blonderat i 2 dagar, nu blire lila, de kmr inte alls bli som ja tänkt mig, men sen när har ja orkat bry mig ifall min hårfärg e skit? x'D i värsta fall blire färga om skiten x) men men ja vänjer mig :) ja tror inte de kan bli jättehemskt...de mesta passar me svart lix ^^


hmm... ja, de blir säkert ett till inlägg ikväll :) om NÅN kommenterar de här :P haha, äsch. alla kan inte va som lilla fjortis Kissie o ha 100000000000000 besökare om dagen x) (överdrev lite, men kolla INTE hennes blogg, man fastnar...usch. äcklig fjortis de ...!)


ha de fint sålänge :D min pappa såg ut som andy fletcher i depeche mode :S (han provade bågar) lol... weird. han har även sett ut som dave navarro efter ja sminkat honom O.O läskigt... aja. bye x)

4 comments:

  1. "eres como la noche, callada y constelada."...!?...

    Saluto mille!

    ReplyDelete
  2. Jaa! Det borde verkligen finnas en svara-knapp! Lite dumt faktiskt :P

    Va? Ska du bli blond? Men du passar ju så bra i svart! :o

    Kram på dig

    ReplyDelete
  3. Jaha, det blir nog skitsnyggt tror jag :D

    Ja, gör det för tusan ^^

    Tack det samma du :D Ha de gött

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha! Dåren - allas (o)vän! XD

    Du äger!

    Kram!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .