Tuesday 8 July 2008

uttråkat-ljud-samtidigt-som-jag-rycker-lite-lätt-på-axlarna-och-ser-likgiltig-ut


"meh" så låter de. men inte som du tror. inte "mähh" utan...de här e mer engelskt ^^ möeöeh typ... 8-) lol.


ja skyller hela dagen på att ja inte åt förrän vid 18 typ, ja hade/har feber, va trött, allregisk o .. smått opepp? ^^


imorn har ja inte en sketen aning om va ja ska göra ^^


blir väl träffa brorsan o hans Johannah i veckan/helgen.. vis ju ;P


seeeeeeeeeen drar ja till öland <3


sjukt. redan gått ett år, ja vill inte tänka på de som hänt sen dess egentligen :/ usch...


hade ingen vettig anledning att blogga nu egentligen... men, ja gjorde visst de ändå... hm, jo en tanke...


man kan dö vilken dag som helst.


de vet vi ju? men tänk på de ordentligt. egentligen borde man inte kunna gå o lägga sig tryggt om man inte kan dö nöjd lix... om du fattar?


har man bråkat me nån ska man inte låta de va outrett när man somnar...

har man tänkt säga "jag älskar dig" elr nåt till nån ska man inte gå o lägga sig utan att ha sagt de... på nåt sätt..


ja skulle inte klara av o va död om de va massa ja fortf hade o fixa lix... hur mkt val har man då? ähh ja vene. tänkte på de bara.


men a känner mig, o ja kmr aldrig få de ja vill ha sagt sagt... >.<


pusshej. o gonatt osv

2 comments:

  1. Det har du så rätt i. Man borde egentligen leva varje dag som om det vore den sista. Det är kanske först då man blir fullt lycklig? Eller kan man ens BLI fullt lycklig? Ja, du sätter griler i huvudet på mig med dina tankar... ;)

    ASG!! Nej, det är klart, det var väl lite oklart, det kanske inte gick fram ordentligt att allt var "Dagens"...ska vara tydligare nästa gång! ;) Haha, du är rolig, Bexy!

    Simmar ni med Honey varje dag nu? Hoppas hon mår bättre. Och att du mår bättre, och att allergin försvinner!

    Kramar!

    ReplyDelete
  2. Haha, dina kommentarer äger ju! x)

    Du kan ju räkna med att om jag är den som "försvinner" först, blir du också kontaktad rätt så snart! :P Jag ska jävlas med en jäkla massa människor om jag, så att säga, väljer att stanna kvar. Mo ha ha! ;)

    Ha det bäst!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .