Sunday 27 July 2008

rutten banan


nejdå, men jag är hemma igen.

VICTOR BLEV MIN 1000E BESÖKARE PÅ BLOGGEN! :D VA VILL DU HA!? ^^

idag såg jag ett utomordentligt bra lustspel i Hallingeberg ;)
EMELIE, DU ÄR GRYM! :D
de va kul!! dom va riktigt duktiga, o ja tkr alla borde se dom nästa sommar ;) *reklam reklam*

kom hem igår... blandade känslor. fortf glad efter ölandet, men saknar dom...mkt. dock har vi bestämt att vi ska ses minst 2 ggr innan näsa sommar... :D alla 3 då, sen träffar ja dom nog några fler ggr enskilt om man säger :P
de va så underbart där :) finns bilder på bdb om nån vill se ^^ 23-26e.. elr 25e ^o) inte säker :P

snart frizon..!! O.O måste ju beställa biljett... ser tveksamt ut dock :S om ja kmr dit. skjutsar hit o dit som måste fixas oO o onödigt krångel pga andra orsaker vi inte behöver dra upp här...

ja vill ju.... de e metalsatsning o allt :(


sitter nu här o har ont i halsen, e uttråkad o hatar sjukdom...

köpte 3 böcker idag..kanske borde ta o läsa lite... sega framför datorn e ändå inte kul :/
alltså, om ja e av intresse kan nån gärna höra av sig :P online på msn större delen av dagen 8-) annars finns mobilen som kollas med jämna mellanrum ^^


ska tråka nu. gå på toa o sen bara avsky att va sjuk >.<>
JA, JA E ONÖDIGT ARG. stick då. :(
blä.

2 comments:

  1. Oj! Man tackar och bockar! ;) Men...äsch, så bra var jag väl inte? ;P

    Det är DU som är grym!! :D ("grym" som i det positiva "grym" alltså ;P)

    KRAMAR!!!

    ReplyDelete
  2. Jo, jag var också där ^^ Visst var de bra!? :D

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .