Friday 11 July 2008

svar på en kommentar o annat ^^

fick följande kommentar aaaaav.... villevalleovictor:
Nice blog. Håller typ med gastokan för jag orkar inte va så kreativ x) Men vill säga en sak om tatueringarna: Färg är det som kommer börja se trist ut fortast, eftersom du har en färgad tatoo på handleden kanske du ska ha en bara svart på axeln? Bara ett utdrag från mitt fantastiska framtidstänkande!Men som sagt; du får se ut hur du vill, (fast om du använder foundation blir du kickad från bandet, men det är ju en annan sak).Najsiga bilder! Seriöst :O hur gör du den där posen??!?!? Aja, jag är kille jag ska inte tänka på sånt XDHa det bra, ses snart!PS. Ser ofta gastokan skriva "vet att det är en klyscha" eller "det är inte bara en sliten klyscha". Kan det vara så att det börja bli lite av en klyscha? (hmm) 8o

haha, för de första, tack både till dig, OCH Gastokan ;)
tatueringarna... färg försvinner, yes... men, den på min handled kommer inte vara färgad?? den kommer va i "vanlig" tatueringsfärg, dvs den där grönsvarta :) så den på axeln (om de nu blir nån) kmr me stor sannolikhet va röd/svart :)
haha, foundation e de ingen stor risk att ja använder x) blä :P
hahaha, jo.. men, de e iaf högerbenet ^^ varsågod o klura! ;D

jadu, gastokan kanske ska kommentera den delen av din kommentar ? :):)

vi ses snart :)


ja va vaken i 31 timmar, sov i 15,5 ;) ja tänkte inte på de förrän ja såg siffrorna x) haha, sov hälften av va ja varit vaken ju :P lite kul ^^ men, de känns som att ja e mer balanserad nu :) de blev inget vvik igår, utan de blir idag, o ikväll fixas håret ;)

snackar nu me Mysan på msn :) så...de här får bli en skitkonstig blogg xD haha, ha de bäst! :D

2 comments:

  1. Oo.... Oj då. Okej, jag ska sluta uttrycka mig så enformigt.

    Men jag kan inte rå för att när jag ska försöka uttrycka min uppskattning för dig, Bex, så blir det bara klyschor som hoppar ur mig.

    Förlåt...

    Kram!

    ReplyDelete
  2. jaha, men tänkte att den loggan brukar ju vara röd?! men du kanske bara vill ha konturen ^^

    det där med klyschorna var ju mest ett skämt måste jag säga, men aja ^^

    idag ska vi repa! OO zomg!
    typ göra något, komma fram till en ny låt, eller spela qwerty kanske, shit asså lixom!!! va kommer händ?

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .