Sunday 6 July 2008

En skopa kittel med lim ^^

HAH.

de va kul igår :) saknat mina vänner alltså... ja, SAKNAT. snacka om dumihuvet ja e när ja skriver sånt som att ja inte saknat nåt alls... somd e stod i mitt första inlägg sen ja kom hem :/ hallå, neeeej. ja får inte säga sånt. hur skulle ja känna de, om ja va min vän o läste de... ja skulle typ va helt "men fuck you :O" inte schysst. förlåt.

victor kom hit igår vid 21:30 typ, sen gick vi till David :) de va bara soft häng. va inte många där heller, vilket va skönt. :)

o som de brukar bli snackade ja o victor vid trappen efteråt.. :)

idag har ja inte gjort mkt, ja sov länge...o sen kolla ja tv... o nu sitter ja här...

febrig igår.. 37.7 när ja skulle ut... men så e de.

mammas nya teori e att de e pga allergin? troligt 8-) ja har haft de längre än allergin lix, så...nej.



men orka :P

bandet. jadu, hälften av bandet e opeppt ^^ (ja hälften, haha...ja e 50/50) men, ja vill att de ska funka. augusti e dock nära, o...vi ska alltså på mindre än en månad få fram nytt material, hitta vårt sound som alla gillar, bli tajta, o sen äga en scen? gosh, ja vill inte att de ska bli som me musik direkt. missförstå mig inte, ja hade skitkul när vi spela, men när ja kollar på filmen ser ja 4 personer som spelar/sjunger samma låt, men enskilt. sant, vi hade en lånad basist, o me tanke på de funka de ändå bra. första framträdandet.. vi sög inte. men...ja vill inte visa upp den kvalitén igen :S vi har spelat ganska länge nu... förra sommarn körde vi lix.. Korn - Coming Undone, vi spelade...hm... Smothered? hahahaha! de känns som andra människor. en annan livstid nästan :S nu när ja gått o sabbat allt (^^ hah) o sagt att ja vill ha mer funk...kmr vi hinna då? de finns en låt som saknar trummor, som e fräsch hardcore. går de att lägga funk komp till de? kan ja ens spela funk?? kan ja improvisera fram funkiga komp när ja hör de dom spelar? elr...blir de trygga halvdana hardcorekomp ändå?


igår flödade jag på trummorna. för första gången. jag tänkte på Chads härliga energi, o bara körde loss, ja missade slag o hamnade ur takt ett par gånger, men ja hade så sjukt kul. ja måste ta de, o bara flöda, även om de e själv. även om folk lyssnar på mig. även om de inte passar. ja måste spela så ja gör mig förstådd.

på yt finns min inspiration iaf :) pukor blandat me cymbaler ist för hihat e sjukt snyggt, spec om man kör hihatpedalen i samma rytm som bastrumman ;D de kom ja på igår.. elr, haha, de upptäckte ja igår ^^ ska lyssna på funk, få in känslan i mig. sen ska de spelas. ja vill spela i augusti, men ja e fortf realistisk o tvivlar lite på att vi klarar de. men, vi SKA försöka ^^

älskar den här låten btw... vene om den verkligen heter så...haha men i media playern står de iaf (((louds - He Is Legend gaaah. såå skön!

jaja, mat nu :)

puss på alla. ja har visst saknat er. har bara inte saknat svenska....ting ^^ äh, går inte att säga de på rätt sätt... men, ja trivs bättre utomlands. men, vänner <3 kärlek på er.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .