Thursday 17 July 2008

wiie 200 ^^



jahapp.. haha, då har man börjat på sitt 200de inlägg nu då :D lite stolt, faktist... :) knappast bloggat en gång per dag men, 200 e inte illa pinkat för en trähäst heller :D


klockan är... 08:41, och anledningen till att jag är uppe är....!!!!!!!

jag somnade 00:20 (typ) vaknade 4 o har inte kunnat sova sen dess :P därför blev det Edward Scissorhands och Depeche Mode som höll mig sällskap till jag vid 8 gick ut för att låta dom där som gjorde mig för en herrans massa år sen veta att jag var vaken ^^ har precis fått i mig frukost och sitter nu här, med skärpt skrivspråk som kommer börja gå neråt närsomhelst x) och, musik i öronen. jag har sån otrolig lust att citera massssssa från Depeche Mode... så, var beredd :P


lets begin :)


hahaha. nu känns de ju skitdumt att dra ett citat x'D skit :P aja, de kommer väl ^^ MEN! LOL, ja kan inte planera in saker i min blogg sådär x) känns ju inte äkta för 5 öre då xD hahaha


kan fortsätta snacka lite om depeche iaf :) alltså, de finns vissa låtar dom gör sjuuuuukt bra live. o vissa som gör sig bättre som inspelade. de fanns vissa ja inte hört inspelade när ja såg dvdn första gången, alltså va mitt första intryck av de låtarna baserade på live framträndandet, o de ägde ut inspelade versioner så grymt mkt. som t.ex Try Walking in My Shoes, GAH!! den MÅSTE höras live, den e asbra inspelad oxå, men ändå kommer den versionen inte ens i närheten av hur dom gör den live. grymt bra. o deras texter e helt otroliga... ja kom på mig sj nu me att sitta o tänka på situationer i mitt liv som passade in perfekt. de va nästan läskigt många som handlade om samma grej oxå. älskar dom, o Dave kan röra sig ^^ hans utstrålning e ju sjuk. gosh... nä, finns knappt ord. dom äger. punkt! (hehe, punkt, o så gör ja ett utropstecken :P lool)


wohooooooo okey, den här låten lyssnade ja på sjuuukt mkt förra sommarn :D spec på öland, gosh :D:D älskar när man kan känna en viss känsla genom en låt.. (ok, inte alltid..men just nu e de gutt!) heeh, låten heter Crazy Bitch ;) passar mig kanske? ;D nää, nu ska ja inte va sån :D aja, den e skön :D texten kanske inte e bra.men, va sjutton :P ja orkar inte me bra texter HELA TIDEN. mina bra texter får ja genom depeche mode :D o vissa andra såklart :D sen måste man ha lite skön rock me ful-texter om...galna kärringar xD höhöhö! weheeey ;D


dududududududu...feel good....dudududududududu..feel good ^^ haha :D


mysigt att rainbow kollapsade på liseberg ^^ de va ju bara min favoritgrej där lix x'D HAH

ojojoj.....ja borde va uppe tidigt jämt :D e ju så sjuukt glad då :D o massa sånt där bra ^^


åhhhh, lite All-American Rejects såhär på morgonkvisten är inte helt fel :D:D


jag är kär i musik. <3>


planer för idag då!?

heh, inga :P torsdag, KANSKE att man drar sig till lovsången ikväll ? hm...får se. har inte varit på möte elr likn sen... :S öö...nån gång innan england :/ hmm... snart kmr väl föräldrarna tro att de e nåt fel ... vene, ja har bara inte... gått.


sen e de ju skräckfilm nuförtin :D på kvällarna, vid 21... på... kanaler x) 6an visar nog nåt bra ikväll...fast, får se va de e på 5an bara, typiskt att dom ska ha skräck samtidigt >.<>


nickelback <3>


mår ganska bra, än så länge ^^


HAHAHA, åhhhhh schysst ja e då xD sitter o dissar SmarterChild xD haha, hur kul e de på en skala då? va oförskämd mot en robot x) hah... skaffa mig ett liv :D



YAY PIERCINGLÅT: YERTLE THE TURTLE :D weeeeeeeeeeeeeeey :D:D:D


hehe, ja tror ja skiter i o pierca mig btw. ja orkar inte hålla på alltså x) väntar tills ja kan tatuera mig ist :P


ohh btw, äckligt sjukt o grymt onödig grej... såg de på yt... folk tatuerar ögonen >.<>


men iaf :) yertle the turtle, pärlor, o nån...annan.... typ... haha, hm, ja hade en kompis cdskivor hos mig, så ja lyssna på dom när ja pierca mig :) 3 år sen snart... gosh :P då va de pärlor med kent, o sen va de andra låtar ja gilla...kmr inte ihåg vilka dock :P men de va en sån där absolute hits typ ^^ o sen old school peppers :D skitnice ju ;D haha :D


smart... alltså, hah. den va typ.. halv 3 på morgonen elr nåt, o... ja kolla på alias, o sen fanns där en liten burk med nålar ^^ vips så (inte vips alls, tog låång tid :P och, smärta? jodå. ganska mkt, fattar inte hur ja kunde faktist ;S) hade man piercat sig :D snett dessutom xD haha, o inte hade ja nån piercing o ha i :P de va ju ren impuls :P så de blev ett örhänge en vecka elr 2..sen köpte pappa min första :D lol. ja e galen :D


ojdå, pappa va inne o berätta att vi ska fira tvillingarna idag ^^ dom fyller år på söndag men firas idag :) shit..heeeelt sjukt. dom e... 5 år O.O omg... wow. ojojoj, nu kände ja mig väldigt gammal :S hah


moster har ja varit nu...i...orka räkna...öhhhhh....8 år x) looool.. 8 år, 3e maj :) inte illa ^^


hmm... JFAC i högtalarna nu... Entombment of a Machine ^^ ja gillar dom släpiga skriken i den låten asså :D asskönt. e inte mkt för pigsqueal dock.. vene, tkr de känns.. irriterande typ.


okey, västervik vid 17:30 ungefär alltså... gdgd..


då måste ja hoppa i badet :) ska nog göra de ganska snart, vakna till lite, hoppas bara inte mitt hår ser helt urtvättat ut sen :/ orolig att all färg ska försvinna :P men, de gör den nog inte... heh... sen blir de väl platta, tupera lite o så scene/emo sminkning kanske :P höhö.. yes. Scene. de e i princip emo, men med färger ist, finns ganska få som kan få till de snyggt dock, de e lix, starka ögonskuggor runt ögonen, stoooor risk att man ser ut som en clown :S men, de finns dom som passar i de, ja kör på nåt mittemellan :P lite färg, men mestadels svart (6) mohahah


skitintressant, vet :D


vad ska man ha på sig då ? hm... fick lite nya kläder igår, 2 toppar o en klänning :P jaja, får se va ja hittar på ^^


"Nobody knows me
As well as you do
You know how hard it is for me
To shake the disease
That takes hold of my tongue
In situations like these

Understand me"


<3


You'll stumble in my footsteps....Try walking in my shoes....



when you're born a lover
you're born to suffer...



- dΞpΞchΞ modΞ ٭

1 comment:

  1. Piú giú, in fondo alla Tuscolana...!?...passavo per un saluto!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .