Wednesday 16 July 2008

Dirty Little Secret ^^

MOHAHAHA.. nej, ni får inte veta nån hemlis :P

sitter o har lite små panik över spelningen i lkpg x)

men, de kanske e lugnt. emil e optimist så han får smitta av sig lite.. victor e realist o ja?...pessimistiskt panikfall x'D

vaknade på tok för sent idag för att kunna göra nåt direkt, så ja har slöat här. told u so. men, ahh..... ja vene. de blir så :/

verkar bli rep på lördag iaf. så ja måste nöta lite komp...får göra de här, vid skrivbordet... så ja kan de i huvet någorlunda, kan ta trummorna imorn typ. på äkta trummor alltså.. ehm.. jao, fortsätter på den här bloggen senare :) bye så länge :P

klockan e nu 00:03... o ja bloggar lite till...

mår inte bra alls nu. ganska nere, vet inte riktigt varför, men... de va ett tag sen ja mådde dåligt psykiskt, o glädjen elr så bryts alltid av med deppighet nån gång..så de va väl dags nu då. de går över...precis som vanligt. men ja tkr inte om de... har även blivit sjukare...elr, början på de nu iaf. högre feber än va ja har annars, o mår dåligt bara. hatar att ja bara slösat bort lovet på ingenting.. o oroar mig mkt över skolstarten. ja vet inte hur ja kmr orka om ja inte e frisk :( de e faktist jobbigt. ja vill inte tjata om de... för, ingen kan göra nåt åt de. o tröstande ord ... alltså, nej. men, fortsätter de såhär kmr ja bryta ihop... ja menar de. ja e inte långt ifrån att ligga i min säng o antingen bara sova elr gråta. ja vill inte hamna där. ja vill va frisk o gå i skolan. ja vill inte sitta hemma hela tiden. de dödar mig.

rädd för att leva död.

ja vet, ingen orkar me deppiga inlägg...även folk som säger att dom kan lyssna på allt har en gräns. ja har inte satt upp en gräns. ja VILL kunna ta allt folk säger. ja har gjort de hittills... har inte heller en gräns på va ja säger... måste man de? får man inte säga exakt som man känner just vid de tillfället...spec när de gäller ens egna blogg? jo. de får man, man kanske ber mig varna på förhand... men, folk e smartare än att de läser en hel blogg utan att märka åt vilket håll den går... så, vill ni inte veta. sluta läsa då. ja skriver de ja vill här o om ja inte får uttrycka hur ja känner HÄR. då kan ja lika gärna aldrig prata igen, för ja kan isf inte göra de nån annanstans heller.

ja e trött på ensamheten. riktigt trött på den.
...men, de skriver ja inget om här...

borde gå o lägga mig typ nu. annars e dygnet fuckat igen. palla de >_<

alltså, måste bara be lite om ursäkt känner ja, ja vet att ja använder såna uttryck mkt "fuckat" osv.. kanske inte ses som fint språk.. o ne, ja vet... de e de väl inte direkt. men aj skriver som ja tänker, o.. de kan dyka upp värre ord än så i tankarna så... ja ^^ läs inte in för mkt i de e va ja vill säga bara. o ursäkta om de ... ja vene, känns jobbigt? typ.

nästa inlägg e de 200e inlägget.. yay ?

äh, ja vet att folk läser, o eftersom ja använder min blogg för att skriva av mig borde ja inte bry mig sååå himla mkt om kommentarer som ja gör. men ja kan inte hjälpa de. har alltid älskat kommentarer/gästboksinlägg/meddelanden osv... menmen, ja kanske får kommentarer om ja skriver nåt intressant förengångskull.....i dunno.

john frusciante <3

btw. oklart om de ens blir öland. ja kmr hata folk (dvs mor o far) om de inte blir nåt. ja håller ut genom varje vinter, genom alla motgångar, för att den veckan kunna le på riktigt. släppa allt. bara...leva. den veckan betyder oerhört mkt för mig. utan att överdriva, tar man bort de från mig...kan man lika gärna hugga mig i hjärtat.

aja, lämnar er nu. ruttna inte... hej.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .