Sunday 13 July 2008

I kill the rock, rock, rock, rock, rock, yo!

BIG NO-NO! O.O blonde-bex = >.<





LOL trodde de här skulle bli mitt 200de inlägg men icke. det är det 194e. vilket jag insåg efter att hagått in på "inlägg" och sen klickat på "publicerade" alltså har jag 5 utkast. så det kan betyda att när jag påstod att jag skrivit mitt 100de inlägg kan det har varit en lögn. I'm so sorry!





om en vecka åker jag ÄNTLIGEN till Öland, för att spendera den bästa veckan på året med My och Stefani :'D wiiiieeeeeeeee!





okey, håret ska strax blekas (igen) sen blir det lila :D som det är nu .. mja, rötterna är über-blonda, o resten varierar mellan svart/röd brunt och..fult :D men! har insett att jag till hösten ska bli brunett igen :) dock med mer rött i än min naturliga hårfärg...ELLER riktigt röd. :) det svarta läggs nog på hyllan ett tag, jag har provat lite allt möjligt, och...tja, blond ska jag INTE bli, svart + rött fixades för ett år sen på lördag ;D o de e ungefär så det ser ut nu :) svart har jag haft många ggr, och det passar mig :P brunett ÄR jag, och det var länge sen, det var då även med blonda slingor..big NONO x') men, att vara redhead har jag inte provat :D inte helt, och brunt hår med många röda koppar nyanser tycker jag e skitfint :D plus att det gör sig ganska bra med gröna ögon ^^ åsikter om det? skriv gärna :D





väntar på att mamma ska inse att tvn inte är viktigare än hennes dotter så hon kan hjälpa mig xP





är konstant törstig, jobbigt! saknar att umgås med folk, så....om någon läser det här o vill hitta på något innan den 20e, säg till mig, boka upp mig x') haha!





ha det finast, lovar att det blir bilder på mig som purplehead senare ;) (dvs, när jag får min NYA mobil :D:D (nästa vecka nån gång..))





pöss <3

1 comment:

  1. Ja, jag vill boka upp dig innan den 20:onde! Kom och titta på lustspelet! :D

    Dessutom har vi bjudit dig och din familj på grillkväll någon gång framöver i sommar. :D

    Rött hår + gröna ögon = mycket vackert! Förtrollande!

    Ha det bäst!
    KRAMAR!!!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .