Wednesday 14 December 2011

Bex & Dex

Har fastnat för Dexter :)
Har jag väl gjort innan också, men nu kollar jag flera avsnitt om dagen...
Vill inte att mitt One Tree Hill ska ta slut och jag är inne på de sista avsnitten av sista säsongen som ligger uppe... Hemskt! :(

Hos Älsk är det Alias som gäller dock ^^ Ser fram emot att se fortsättningen :O

Sitter här i sängen, som vanligt...
Med en liten kattunge som sover på en kudde.

Väntar på att C ska sluta jobbet så vi kan prata en stund :)

Somnade inte förrän vid 7 imorse typ, så jag var obviously hemma... Sov till 15 :/ Inte så lyckat...
Men ah.

Hoppas på att kunna sova i natt.
Är trött och har inte powernapat nåt idag, så det bör gå... Hoppas bara Warpaint håller sig lugn och inte börjar busa med mitt hår som hon annars tycker om att göra....

Imorn ska jag städa rummet och packa väskan, sen på torsdag ska jag till AF en sväng och sen vänta på att bussen ska gå till Sthlm :)

Är borta i typ 10 dagar, kommer till Linköping på julafton och sen hit på juldagen.
Helt sjukt att året snart är slut...
Tyckte inte det var så länge sen jag var i England... Eller hos brorsan i Malmö :o

Aja, tiden går...

Ska även ge mina föräldrar tillåtelse att öppna brev som kommer till mig från Valla nästa vecka... Måste veta om det blir nån kurs eller inte :S

På tal om det måste jag skicka in mitt svar till dom... Får fixa det imorn.

Aja, avslutar nu ^^

Godnatt med er!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .