Monday 12 December 2011

sleep, y u no like me?!

Hade tänkt kolla på film dårå...
Meeeeeeeeen icke sa nicke.
Firefox crashar hela tiden så det är bara irriterande att försöka streama nåt.

Funderar på att ta min sista Zopiklon i alla fall...
Men jag vet inte.

På tisdag ska jag nämligen till AF för att prata med Ulf... Och då vill jag ju ha sovit innan.
Det spelar ju ingen roll direkt om jag sover dåligt i natt... För jag har inga planer imorn, men det suger ju.

Kom på att jag borde anmäla mig till CSN... Eller. Nej, jag gör det när jag vet att jag är antagen.
Dumt annars. Inte för att jag har någon anledning att tro att det inte blir av, men ändå.

Ska kontakta allt och alla jag kommer på angående lägenhet i Lkpg imorn...

Och så vill jag få håret färgat igen.
Ska inte klippa eller hålla på för övrigt.
Inte för att jag fått en enda kommentar på ett bra tag nu, men jag vill ha långt hår.
Och jag vet att jag kommer ångra mig efter en veckas plattande av lugg i onödan. För den lockar sig ändå.

Nu tog alla ord slut.
Kanske kan somna ändå?
I'll give it a try.

Cya

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .