Friday 9 December 2011

Cradle of Filth - Sleepless

Hej sömnproblem!
Kul att ni hälsar på igen...

Förstår inte. Alls.

Kommer hem efter ett par veckor hos C, och så skiter sig allt.
Jag blir sjuk, har haft en tryckande värk i hela huvudet/ansiktet i 3 dagar nu, datorer slutar funka... mobilen dampar... och jag kan INTE sova. Och när jag inser det är det för sent för Zopiklon, så jag sitter vaken tills jag i princip dör av trötthet och äntligen somnar...

Det är massa småljud i mitt rum som går mig på nerverna. Jag kan inte slappna av.
Har en dubbel klocka, sån järnvägsklocka från Jysk... De går inte exakt lika, så istället för att ticka en gång i sekunden tickar de ihop 2 ggr... Sen vet jag inte vad det är med den externa hårddisken, men den tickar också, fast ljusare... 4 tick varenda sekund. Jag blir galen.
Har försökt läsa, men får bara ont i huvudet... Kan inte slappna av när jag blundar, så ögonen anstränger sig då med och det gör ont. Det finns inte ett piss att göra såhär dags..
Har ingen tv i närheten så jag kan inte slökolla på vad det nu går för skit vid 4 på morgonen...

Datorn låter en del den med, så jag vet inte vad jag ska göra... streama en film i natt igen och hoppas att jag somnar till den eller blir så pass trött att jag kan släcka ner, stänga av och däcka...

Ska upp vid 9 imorn... om 5 timmar alltså. KUL.
Fixa med papper till Soc och FK, så jag har pengar till jul...

Har mailat om 2 lägenheter och uppdaterat Ulf på AF med det senaste iaf... Så lite produktiv är jag ändå. Även om det är mitt i natten när jag borde och VILL sova...

Var iaf på Valla idag, fick info om kursen osv.
Väntar på besked som ska komma nästa vecka, sen är det bara att kontakta allt och alla man kan angående boende... I värsta fall flytta in hos Christophers pappa (så länge det går vill säga) och den 10e januari sitter jag i skolbänken igen.
Känns sjukt.
Men bra.

Det regnar och blåser också glömde jag nämna i mitt klagande om ljud överallt.

Jag borde be om en tid med min läkare också... Se om det finns något annat än Zopiklon som jag kan få utskrivet som behovsmedicin... För jag har inte sömnproblem jämt, men när jag har det förstör dom mig helt.
Och jag blir så seg på Zopiklon... Behöver ju bara nåt som gör att jag däckar :(

Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Jag är typ sjukt törstig också...
Orkar dock inte gå ner..
Får dricka vatten i badrummet, det smakar dock lite mysko.
Dunno why.

Hade iaf en busig/gosig Warpaint i min säng nån timme på kvällen :) Så sjukt söt!
Men aja.

Ska nog streama Bill Bailey, kan alltid sova när hans röst är i bakgrunden.
Inte för att den är sövande eller för att han är tråkig eller nåt.
Den är trygg på nåt sätt, somnade till den varje kväll för några månader sen när jag inte mådde så bra.

Först: VATTEN.

God morgon!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .