Tuesday 13 December 2011

Bufferibuff!

Den här lilla trevliga datorn tycker inte om mig... ^^
Jag får inte streama program/film som jag har kunnat innan... Firefox crashar flera gånger om dagen och så hakar hela datorn upp sig ibland, så jag måste starta om den.
Underbart!

Hann se typ 5-6 min av Dexter, sen orkade jag inte med den otroooooligt långsamma laddningstiden.
Har suttit och glott på Existenz och bdb typ...

Börjar dock bli trött, så jag ska läsa några sidor i boken jag började på ikväll (det blödande hjärtat) och sen se om jag kan få sova en timme iaf...

Ska upp vid 7 nämligen..... oh the joy.

Jag känner dock mig själv...
Om jag somnar lär jag inte orka gå upp vid 7, utan kommer mumla nåt till mamma som betyder "jag ska sova" och sen lär jag inte vakna förrän 13 eller nåt...
Inte okej.

Dock... Är jag vaken tills jag ska upp och sådär så kommer jag antingen somna i skolan, eller så fort jag kommer hem.
It's a lose-lose situation...

Vi får väl se.
God morgon på er!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .