Saturday 3 December 2011

If you please...

Imorgon är sista heldagen jag får spendera med min underbara på ett par veckor typ...
Åker hem på måndag, faktiskt.
Har varit här i mer än 2 veckor, och kommer hit snart igen.
Så jag tror vi klarar oss.

Saknar dessutom mina föräldrar och lilla kissemissen + de andra fyrbenta där hemma... :)

Älsk slutar om några minuter om allt går som det ska, dock va det mycket att göra idag så det kanske blir lite senare...

På torsdag ska jag till Valla, på info...
Känns en aning surrealistiskt.. Jag ska sätta mig i skolbänken igen.
... Vem hade kunnat tro det? ^^

Minns mitt första möte med Ulf på AF... Han sa "stäng inte alla dörrar till studierna bara för att du är trött på det just nu" det gick visst in, för jag blir studerande människa fr.o.m januari igen.
Tillsammans med min älskade Amanda :D blir inte bättre ^^
... För jag får även bo med min underbara pojkvän <3

Hej nya livet typ?

Och som svar på kommentaren jag fick i förra inlägget:
Nej, jag bor inte hos Christopher, hälsar på så ofta jag kan dock... Och då jag inte har någon sysselsättning för tillfället kan jag stanna längre än en helg :)

Sen skulle jag uppskatta om kommentarerna kunde komma från personer med namn... istället för ifrån anonyma :) Trevligt att veta liksom :)

Iaf...
Inväntar samtal från C när som helst... :) Brukas uppskattas som tåg/busssällskap :P

Pöss!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .