Friday 9 December 2011

School of Rock

Precis sett filmen... vet inte hur många gånger jag har gjort det nu, älskar den :D Får mig att sakna att vara med  ett band, sjukt mycket.
Det är väl en av grejerna jag ska pusha för när skolan kommer igång... Se om jag hittar musikintresserade människor som vill starta band. Skulle vara så underbart!

Somnade nån gång, minns inte när... Sent var det iaf. Med Bill Bailey i bakgrunden.
Var inne i Vvik idag för att fixa med papper och sådär.
Har lämnat in ansökan till Soc och lämnat in ansökan på Försäkringskassan ^^
Så... Med lite tur har jag ca 700:- på kontot nästa vecka... Annars blir det svårt att åka nånstans :S
Och så ska det komma in ett par tusen om 2 veckor typ... och då kan jag lämna in ansökan till Soc igen :P

Köpte hårfärg idag också, så jag ska försöka få det gjort någon dag här nu också... Så man blir sådär svart och fin till jul :P

Jag börjar även bli sugen på att skaffa lugg igen, men sist passade jag inte det. Såg ut som att jag hade en peruk på mig... Ska hitta nån bild på bdb och lägga upp så får ni se själva...
Hamnar bara i perioder när jag vill göra förändringar med håret.. Sist blev det rött liksom...
Innan dess har det varit både dreads och sidecut...
En gång i tiden var jag brunett med blonda slingor... HAH.

Ska leta upp bilder från alla dom perioderna, så får ni kommentera vad som passar bäst :P

Brunett med blonda slingor 2006
Lugg 2008

Lugg 2008
Dreads, svarta 2009
Sidecut 1 2009
Sidecut 2 2009

Dreads, lila/svarta 2010
Dreads, lila/svarta egengjorda 2010


Rött 2011

Rödare 2011
Som det är nu, helsvart 2011





Haha, roande att se...
Well, ja.
Help please?
Och...
Rött är väl out of the question...
Var svårt att få till det.
Men, you have your say :)

Trävlih helj ;)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .