Sunday 11 December 2011

shut up

julen kan gå och dö.
med all stress.
alla krav.
ALLA KRAV. SOM FOLK VÄGRAR ERKÄNNA FINNS DÄR.

det är ingen annans fel än mitt eget att kläderna i garderoben inte sitter som dom ska.
och det är jag väl medveten om.

jag hinner inte göra något åt det, har inte råd att köpa nytt.

VÄGRAR komma där i samma gamla jeans och tshirt, för det är ett av dom där äckliga outtalade kraven. MAN SKA VARA FIN NÄR DET ÄR JUL.

oavsett vad folk säger.

skulle helst av allt låsa in mig på mitt rum tills skolan börjar och slippa all den här skiten.

och JA, jag har tagit min medicin, so shut the fuck up.

1 comment:

  1. Jag firar jul i dom varmaste och mysigaste kläderna i garderoben, lite finare kläder blir det till släktträffen men inget speciellt bara för att det är jul. Ha en fin jul i övrigt. <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .