Monday 12 December 2011

blargh!

Jag kan också bli arg ibland, trots att jag tar min medicin.
Den eliminerar inte dåligt mående.
Den ska bara stabilisera mig.

Jämför man mitt humör nu med för lite mer än ett år sen så förstår man att medicinen gör det den ska...

Har inte skurit mig på över ett halvår nu, så... ja ^^

Anyhow.
Sömnlös igen...
Kan inte varva ner.
Ögonen blir trötta, men jag kan inte slappna av i kroppen.
Hjärnan är på högvarv och jag har "ångestdamp" (ni vet, när man sitter och studsar med fötterna/benen hela tiden? när man är rastlös eller nervös t.ex) hela tiden.
Huvudvärk på det och plötslig superhörsel så allt som kan låta låter, MYCKET.

Tänkte dra på en film, få tiden att gå...
Lär väl somna när mamma och pappa går upp och ska till sina jobb... Dock ska jag be om att bli väckt innan 12... Antingen ber jag dom (ifall jag är vaken så länge) eller så smsar jag Christopher och ber honom väcka mig när han går upp.

Måste göra allt jag kan för att hitta boende just nu...
Knappt en månad kvar liksom.

Aja...
Ska äta en jättegrön banan (blä)
Och glo på nåt.

Njut av sömnen :/

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .