Thursday 1 December 2011

IT'S PEANUTBUTTER JELLY TIME!

Bonden du vet... han med getter...?
Vad hette han....Per? PETTER!
Petter hade 18 getter eller nåt sånt... som han idkade älskog med :D

(Min käre pojkväns babbel i telefonen på väg hem)

Har suttit och glott på TV typ hela dagen... eller ja, sen Älsk åkte till jobbet... har nu befunnit mig i köket ett bra tag... Ska förbereda varma mackor då jobbmaskinen är hungary (japp! han är UNGERN :O ....ganska awesome)

Märks inte alls att jag verkligen behöver äta annat än saker som är sockerbaserade va? :)
Smått övertrött och allmänt borta i huvudet.

Vi ska spela Amnesia och jag kommer skrika ihjäl mig för jag hat-älskar verkligen det spelet xD
Haha, när man suttit och kollat på det i 3 timmar är bossen på 3:e banan i Hercules ingenting! xD
... Freaking centaurs ._.

AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaanyhooooooowwwwww....

Jag har inget spec att säga xD

Så....

Puss på er :D

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .