Saturday 10 December 2011

Så att...

Det är lördag och jag ska vara hemma, laddar upp med Pirates of the Caribbean maraton alldeles ensam...
Ska se alla 4, har hört att den sista suger, men whatever... Har inget bättre för mig.
Ska strax in till Gamleby med pappa för att inhandla lite... otroligt onödiga saker, men guess what? Jag orkar inte bry mig. Har inga planer på att bli modell ändå så ge hit lite mer fett, jag kan ta itu med det någon annan gång.
Jag lär iaf vara varm och gosig hela vintern.

And my boyfriend doesn't mind so screw society! ^^

Duschade precis och tvättade håret med mitt nyinköpta Asia straight schampo + balsam.
Lär inte göra mitt hår rakt någonstans... men flaskorna är iaf lila :D

Lär blogga senare pga total boredom.

Men ah.
Hejdå eller nåt.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .