Tuesday 13 December 2011

Nighttime... DAYTIME!

Nämen tja alla nattugglor!

Så att...
Jag kände mig sömnig och redo att sova vid 23 typ...
Stängde av datorn, släckte ner i rummet och låg och läste en stund.
Sen när jag släckte läslampan också och försökte lyckas somna kom värken bakom ögonen...
De ville inte slappna av, och superhörseln dök upp igen.
En liten kattunges jamande trängde in i huvudet, försökte ignorera det, men hämtade henne till slut och tänkte att hon skulle sova hos mig.

Hon sov.
Vad jag gjorde vet jag inte riktigt...
Har legat i min säng, i mörker, blundat...
Men inte sovit.
Jag har växlat mellan att vara vaken fast inte pigg, men ändå vaken och att förmodligen somna till ibland då jag vet att jag drömt lite. Men jag känner mig inte utvilad alls.
Jag är skittrött i huvudet och har ont i ögonen.

Hursomhelst var jag i det där tillståndet i knappt 3 timmar, och nu är jag klarvaken och kan inte somna om.
Är hungrig också.

Blir så irriterad på det här...
Varför ska det vara så himla svårt att sova helt plötsligt?

Blääää!

Anyhow.
Tar AF på torsdag eftersom jag ändå inte ska åka förrän på kvällen...
Så imorn (idag.. om några timmar) ska jag följa med mamma till skolan och hälsa på.
Det är Lucia och de har pysseldag, så jag tänkte gå runt lite och säga hej typ. Eller så hjälper jag till i mammas grupp.
Sen kör hon hem mig när det är lunch.

Kan ju bli kul ^^

Funderar på att gå ner och hämta nåt att äta...
Och sen ligga och glo på nåt.
Om datorn har lust att sluta sega och crasha hela tiden alltså.

Ge mig torsdag istället, för vid den här tiden då (ok, fredag då) ligger jag bredvid min älskade pojkvän och känner mig trygg och sover gott.

Blev inget mailande på lägenheter idag, får göra det när jag kommer hem imorn.
Och så ska jag .. Eller nä, det hinner jag ju inte med ändå.
Skit också.
Tänkte att jag skulle ringa och försöka få tag på Irina och be henne skriva ut mer Zopiklon...
Men det får gå ändå.
Jag SKA kunna sova självmant.

Oh well...
Ska återgå till ensamheten i nattmörkret nu.
Hoppas ni sover gott därute, och njut.
För min skull.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .