Wednesday 14 December 2011

Nu får det vara nog! :(

Jag är så trött på att jag aldrig är trött nog att somna T___T

Så nu skiter jag i allt som anses vara rätt och fel när det gäller att somna.
Min sista Zopiklon tar jag imorgon så jag är utvilad på torsdag.

I natt får det bli som det blir.

Öronproppar funkar tydligen inte.
Mina ögon värker så fort jag försöker slappna av och blunda (funderar på om jag behöver glasögon igen? ... snälla snälla snälla NEJ. Isf linser. Blä,)
Jag kan inte slappna av och så fort jag tror jag är trött och försöker sova så blir jag pigg igen.

ORKAR INTE DET HÄR :(

Vet att jag är långt ifrån ensam när det gäller sömnproblem... Och jag har fått råd och stöd.
Men allt känns så hopplöst när något så självklart och viktigt helt plötsligt inte finns där.

Tänk om man helt plötsligt inte kunde andas liksom?
HUR KUL SKULLE DET VARA?

... Inte särskilt.
Sen är man död.

Man kan visserligen gå ett tag utan sömn, men man mår ju inte direkt bra.

Hoppas att det beror på oro angående skola och flytt, för jag får svar på det snart iaf, och när det väl är ur världen kanske jag kan slappna av...

Men vem vet?
Jag kanske (lär göra det) hittar något annat att vara orolig över.

Bajs på världen.
:(

Hejdå

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .