Thursday 8 December 2011

What's this?

Kanske är det så att jag inte riktigt tillåter mig själv att vara sjuk då det har sabbat så mycket för mig innan och förmodligen var psykosomatiskt...
MEN.
Jag kan inte sova, det är för sent att ta Zopiklon, för då kommer jag inte orka med info-grejen på Valla imorgon...
Men jag kan inte somna självmant...
Har legat i sängen och försökt sen strax innan midnatt... och har varit i ett sånt där asjobbigt läge när man är mittemellan att vara vaken och att faktiskt sova. Har drömt, och det har varit typ obehagligt somehow... Fast ändå varit så pass vaken att de timmarna inte har gett mig någon vila alls.
Klockan är nu 2:30 lite drygt... Och visst, jag tog en powernap idag... Men det är inget ovanligt och det sabbar aldrig min trötthet såhär. När Christopher jobbade hände det flera gånger att jag sov på eftermiddagarna/kvällarna... ibland 3 timmar, och ändå kunde jag sova när vi skulle lägga oss...


Kollade faktiskt tempen en gång när jag var där... Kände mig inte sjuk direkt, lite seg men det brukar jag bli på vintrarna av allt mörker... Hur som helst hade jag 37,6 ... Det gav mig en klump i magen, för jag är sjuk då, enligt min kropp. Har inte kollat tempen på aslänge, sist var nog i lägenheten liksom... För jag vet att jag blev smått besatt och lät det bestämma om jag mådde bra eller inte.
Förstår bara inte varför min kropp är så pass varm utan anledning... För jag har alltid haft låg normaltemp... Blä. Vet inte vad jag ville ha sagt med det egentligen... Jag vill bara inte att min kropp ska bli sjuk som förr, oavsett om det berodde på mitt psyke eller nåt annat, för grejen är att det sabbade min skolgång.
Och det är just den jag ska påbörja, på nytt... Om en månad drygt.

Känner även att det är hög tid att flytta hemifrån igen.
Märker hur jag bara vill vara någon annanstans hela tiden...
Att jag aldrig längtar hem på det sättet liksom...
Och irritationen. Jag hatar när det blir så, att allt går mig på nerverna.
För det är inte så jag vill att det ska vara, men... Det blir så när man bor tätt inpå varann när man inte borde det.

Vet inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden...
Och det är ingen idé att någon kommenterar att jag inte borde sitta vid datorn, för jag låg och läste innan jag ens drog igång den, men jag kände mig inte alls trött så ja. Nu är den på, och jag får väl typ... Dra igång någon film eller nåt, se om jag somnar till slut...

Älskling ska in till stan tidigt imorgon för att köpa Judas Priestbiljetter till i vår ^^ Lär bli coolt :D
Sen pengagalen som han är (just kidding) tog han ett pass på jobbet trots att han egentligen är ledig...
Önskar att jag hade sån arbetsmoral... I'm proud of him <3

Pratade även i telefon i lite mer än en timme med Amanda idag. Fy sjutton, saknat henne enormt mycket! Vet inte hur länge sen det var vi faktiskt pratade... Det är som det är med allting, och det är vi ju vana vid. Även om livet fortfarande är rätt bra på att chocka oss... Men vi fixar det, det kommer vi alltid göra. Babysteps liksom.

Jag tror att helgen har lite umgänge och dans att erbjuda, hoppas på det iaf. Skulle vara trevligt att hänga med folk, var ett tag sen liksom... Halloween sist, t.o.m :O Haha, shit...

Sen ska det lämnas in papper till FK och Soc.. Så att det hamnar pengar på kontot igen.

Och så ska det resas!
Stockholm igen på Älsklingens födelsedag den 15e, sen åker vi ner till Lkpg på julafton... Sen vidare hit på juldagen... och sen är det inte riktigt bestämt hur det blir i mellandagarna, men han jobbar nyår iaf, och jag ska fira med My i Borås :)

Hit och dit och full fart! Och sen helt plötsligt sitter man i skolbänken igen... Sjukt.

Hoppas verkligen det ordnar sig med boende... Måste se till att det görs något på den fronten.
Bah.

Anyhow...
Jag börjar bli hungrig... Dumma dygnsrytm.
Får ta den här natten som den kommer...

Hoppas ni andra sover sött nu.
Bye!

xoxoxox

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .