Saturday 5 April 2014

Det blir liksom aldrig riktigt som man har tänkt sig längre...

Spanska hela dagen, önskar varje dag såg ut så på Valla... Kan de inte starta en kurs på allmän linje som är spanska, bara? Det hade varit perfekt.
Jag fick promotea Valla lite inne hos besökarna. Öste lite kärlek på skolan helt enkelt. Hoppas det börjar många nya till hösten.
Hade spanska i typ 40 minuter extra för övrigt, glorious.
Sen blev det galenskaper i Tornby med Esther :) Köpte ett par nya linnen (skrikig rosa och turkos) och ett par svarta leggings då det fanns såna i min storlek nu.

Blev inget besök, vilket är astråkigt, men det får väl bli en annan gång.

Har massa plugg att göra, skulle vara trevligt om jag kunde få det gjort, men jag känner mig själv och tvivlar starkt på att jag kommer att vara produktiv. Vi får väl se. Kanske blir något danstillfälle också om vädret tillåter... och om folk är på.

Jag kom hem vid typ 18 någon gång... Somnade, såklart, och vaknade strax efter 23, och därför har jag varit vaken till nu. Ska äta ett par mackor, för magen kurrar... och sen ska jag sova. Får se hur mycket av morgondagen som sovs bort.

Det drar riktigt kallt från mitt fönster, förstår inte riktigt varför, det känns som att något är öppet... eller att det finns något hål i väggen. Haha. Lite jobbigt...

Anyhow, hoppas ni har en awesome helg :)
Cya.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .