Saturday 19 April 2014

Yo dawg, we heard you like...

Nah, men jag har pimpat min blogg! För den som inte insett det redan...
Min header var löjligt gammal, tror jag gjorde den i slutet av 2009 eller något sånt. Så jag knåpade ihop en ny, den här gången i ett program online... senast så gjorde jag den i paint. Haha! Har dock kvar en av bilderna från förra headern, bara för att den passade in färgmässigt. Bakgrunden har jag också fixat online, utgick från en färdig mall och bestämde färgerna... Det är lite psykadeliskt och färgschemat skiljer sig en aning från förut. Det känns i alla fall fortfarande väldigt Bexy. Så jag är nöjd.

Jag somnade för övrigt strax innan 21 och vaknade strax innan midnatt... Kändes ju sådär lagom kul. Alltså är jag vaken nu, 3 på morgonen, och kan inte direkt städa eftersom jag har grannar. Fick ingenting gjort idag heller, förvånar mig dock inte det minsta. Skulle dock kunna försöka sova lite till och gå upp tidigt och åtminstone börja städningen innan mamma och pappa kommer. De skulle vara här vid 12 typ, så om jag går upp vid 9 har jag några timmar på mig. Hm.

Har lyssnat på Carbon Based Lifeforms hela dagen/natten. Väldigt mysig musik, rofylld och stämningsfull liksom. Hoppas verkligen Midnight Sun Festivalplanerna blir verklighet... De spelar då. En sak jag inte riktigt kan komma till ro med angående den festivalen är dock att solen aldrig kommer gå ner... Jag kopplar psytrance och "sån musik" (haha) till blinkande ljus... i mörker. Känns som att det kommer förstöra stämningen en aning om det är ljust ute hela tiden. Eller? I dunno, kanske bara är jag som tänker så... Det är dock inte världens lättaste festival att ta sig till. Först ska man till Oslo, därefter LÅÅÅÅÅNGT norrut till Bodö med antingen flyg eller tåg (remember, Norge... dyrt.) och SEN helikopter eller färja till Vaeröy där själva festivalen är. Biljetten till MSF går på ca 800 nu, har inte ens vågat räkna ut resekostnader eller mat. Man kan ju visserligen ta med sig det mesta i matväg, men ändå. Åh, jag vill verkligen... Förstår bara inte hur det ska gå ihop. Varken för mig eller någon av de andra jag ska dit med. Poop.

Får grunna på det mer en annan dag... Jag ska nog försöka sova nu, så jag kan vara lite produktiv imorgon. Eller idag. You know what I mean.

Ah, just det ja. Glad äggätarsäsong (tre "ä" i samma ord, den du!) förresten :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .