Wednesday 23 April 2014

The reality is...

Där försvann all pepp, är otroligt trött, kroppen fungerar knappt. Har gått omkring i lägenheten som om jag vore full, asdålig balans. Är påklädd, har ätit, väntar mest på att tiden ska gå... Orkar inte göra mig i ordning mer än såhär, kanske slänger på mascara, bara för att jag ska känna mig finare än jag är.

Är ingen asrolig dag enligt schemat heller... samhällskunskap (temaversionen), lunch (som skulle vara köttfärslimpa, mår illa av bara tanken), efter det ska det vara aktivitetsgrupp.. dans.. om det ens blir av, är inte så himla pepp ändå, kanske tar tiden till att plugga istället... och efter det är de så vänliga så och lägger ett mattepass som sista lektion. Geometri ska påbörjas. Eugh.
Sen... tänker jag gå hem till mitt misärnäste och låta tiden passera igen.

Känns som en rätt meningslös dag ärligt talat, men den ska ändå få passera som den bör.

Slipper väldigt gärna överdrivet uppåt människor idag, känner mig bara hatisk.

Great.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .