Thursday 17 April 2014

Randomness 2.0

Haha, så kan man ju också spendera en natt... Shit, en del människor har man mycket att ta igen med! Mycket roande dock, har liksom fattats på något vänster...

Mitt lov är så otroligt icke-produktivt att det gör lite ont i samvetet. Kanske borde baka bröd på det.
Finns många borden och måsten men väldigt få göranden... Inte bra alls. Det kommer ju bara gå ut över mig själv, så jag förstår inte varför jag inte bara tar tag i skiten. But then again, it's me. PROcrastinator.

Längtar efter helgen, även om det innebär att lovet närmar sig sitt slut. Men jag tror att det kan bli bra.

Har löjligt ont i min vänsterarm, vet inte vad jag har gjort, men jag kan knappt lyfta den... Överansträngt någon muskel, hur har jag verkligen ingen aning om. Men irriterande är det! Sjukt lame. Hoppas det går över så jag kan dansa, om det skulle bli av.

Hoppar från en sak till en annan, jag borde verkligen inte vara vaken nu, var trött redan innan 21 liksom, men det råkade bara bli såhär.
Vet inte om jag har skrivit det någonstans än, men jag har sökt in till Fritidsledarutbildningen på Valla nu. Struntar i att köra ett år till på allmän, klarar jag samhällskunskapen så har jag mina behörigheter liksom. Och fixar jag matten + restuppgifterna i svenska och engelska + ett prov i spanska är det behörigheter utöver kravet liksom. And that should be possible to do before the summer. Om jag lägger på ett kol. Får hoppas att jag kommer in också, gör jag inte det... har jag ingen plan B, men jag får väl söka något på A-linjen också för säkerhets skull. Blir ju inte musikprofilen dock, utan teater. Men jag tror det kommer att utveckla mig mer. Musiken har jag ju, och den kommer alltid finnas där. Men teatern kan hjälpa mig i så mycket. Scennärvaro bl.a. vilket är till hjälp i både musik och dans. So... it's all good. Dessutom får jag förhoppningsvis sällskap av Franji i klassen också, vilket bara gör allt ännu mer awesome!

Uhm...
Känns som att jag skulle säga något mer...

Minns inte, så det var säkert inget av vikt.

Nu ska jag blanda ett glas O'boy och sen sova.

BAI.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .