Monday 21 April 2014

I'm feeling sick now, wtf am I supposed to do?

"Just lose, and lose"

Den här dagen har bara varit ett enda stort antiklimax. Blir inte kvitt de jobbiga känslorna inuti, och det gör att jag inte kan fokusera på något annat heller. Sömn kanske är svaret just nu. Har mått riktigt skumt fysiskt hela dagen. Skakig, illamående, svag... Och så ångesten på det. Väldigt obehagligt. Sen blir det ju knappast bättre av att människor beter sig som de gör. Blir så less på att det jämt verkar bli såhär. Vad ska man göra liksom? Försöker låta bli att bry mig, men det är jag sämst i världen på att göra.
Vill bara att skolan ska komma igång igen så jag har något att sysselsätta hjärnan med, jag är en fara för mig själv när jag lämnas åt att fundera på saker för länge.

Har stängt av Facebookchatten för övrigt, orkar inte med människor, har även stängt av ljudet på mobilen och ignorerar alla eventuella meddelanden eller händelser, borde egentligen stänga av den helt men då är risken att jag sover hela dagen imorgon. Flygplansläge perhaps.

Nu har jag hamnat i en sån där period när jag vill bort härifrån. Till helt andra människor, någon helt annan plats. Jag blir bara besviken på verkligheten här.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .