Wednesday 23 April 2014

So tell me how it should be

Har minnen av att jag får sömnproblem i samband med att måendet är såhär, var länge sen dock, så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Men enligt min kropp hade jag sovit tillräckligt efter knappt 4 timmar, så nu är jag vaken. Obviously. Känns inte lönt att försöka somna om, men jag ogillar att vara vaken när jag mår såhär. Finns liksom ingenstans att ta vägen, ingenstans att... gömma sig.

Skriver av mig titt som tätt i min privata blogg, men jag blir inte klokare för det, tar mig snarare bara djupare ner i avgrunden. Men, det har säkert en positiv inverkan på något plan.

Funderar på ifall jag ska göra mig i ordning riktigt tidigt och dra till skolan vid 7 typ... Börjar inte förrän efter fikat men vet att jag har en uppgift som ska redovisas, och är rätt säker på att jag inte har materialet till det här hemma... Ska kolla igenom mina grejer dock, men det känns som ett tryggare alternativ att komma bort från det mörka näste som skapats här de senaste dygnen.

Mörk och invecklad, jag vet. Det suger.

Borde förmodligen inte ens skriva här just nu, men det är min portal till resten av universum, och så har det varit i flera år.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .