Wednesday 23 April 2014

Sleepless - Cradle of Filth

Introt på den låten får mig att rysa av välbehag. Gillar den skarpt. Även om jag inte alls lyssnar på dem lika mycket som jag gjorde förr.

Hittade faktiskt uppgiften, på ett ungefär, i mitt skrivhäfte. Stod inte exakt vad jag skulle göra, men det fanns ett antal punkter... Så jag gjorde mitt bästa att hitta info om dem, samlat allt i ett dokument och skriver ut det i skolan. Har läst igenom det mesta, så det blir nog bra. Känns rätt gött att ha gjort något vettigt. Hade det varit vilken annan dag som helst hade jag slösat bort tiden på Youtube eller något, men nu har jag fått en uppgift gjord OCH har tid över till vad som helst. T.ex. kolla ett par avsnitt av True Blood. Eller i alla fall ett avsnitt. Ska göra någon frukost också, tror det blir cous-cous och räkor, är hungrig på lagad mat faktiskt. Min inre klocka stämmer inte överens med den riktiga tiden än... Men det blir nog bra.

Är otroligt seg i huvudet, vet inte hur den här dagen kommer att gå, men jag får väl dricka en kopp kaffe i skolan på fikat, och köpa energidryck i varuautomaten eller något. Det ska nog gå. Är lite halvt pepp på att gå till skolan faktiskt, känns skönt. Har fortfarande ångest som tumlar runt inuti, men om jag bara kan hålla fast vid det lilla positiva jag känner just nu ska jag nog lyckas ta mig igenom dagen utan några större men.

Funderar på om jag borde skriva ett mail till personalen på skolan, förklara vad det är som pågår... Eller om det räcker att Henrik vet om det. Ska fundera på det, kan visserligen ta det med rektorn också, och min mentor. Jag vet inte, skit är det i vilket fall som helst. Men. Inte fokus på det nu.

Frukost och True Blood, så tar jag itu med resten av dagen efter det.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .