Friday 4 April 2014

Och vips så var det fredag!

Jag fick inte mycket gjort alls den här veckan... i tisdags satt jag bara i soffan i Gläntan, inte produktivt någonstans. Jag var alldeles för ofokuserad. I onsdags var jag ledig förutom aktivitetsgruppen, men jag kunde inte vakna, så jag var hemma. Franji var inte heller i skolan, så själva gruppen hade inte blivit av ändå. Idag (torsdag egentligen) var jag i alla fall i skolan hela dagen, hade samhällskunskap. Men jag hade så mycket som skulle göras... Hatar att ligga efter, men jag får verkligen ingenting gjort. Förstår inte varför det ska vara så svårt.
Idag (nu menar jag fredag) är det spanska hela dagen, ser fram emot det. Men jag somnade förut, rätt tidigt, och råkade sova till typ 21:30, så jag sitter här nu och ser hur timmarna försvinner. Kommer vara helt slut.
Besök står på helgschemat. I alla fall fre-lör. Söndagen måste jag verkligen plugga matte så jag fixar provet. Tvivlar på att jag kommer göra det dock, det är för mycket att hålla i huvudet. Vet liksom aldrig riktigt vad jag ska göra med informationen jag får... Då är det svårt att räkna ut saker.

Ska försöka tvinga mig själv att somna nu.
Wish me luck.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .