Monday 19 September 2011

Damm.

Försöker få ordning på mitt rum, det kliar i ansiktet och på händerna.
Damm. Usch.

Har underbara Red Hot Chili Peppers på i bakgrunden, och det luktar tepåse vid min säng :)

Nu kom mamma upp med apelsin/passionjuice, nomnom!

Ska försöka få mitt rum att se ut som något annat än ett krigsdrabbat tonårsrum innan mitt fina besök kommer...på... besök... xD

Somnade självklart när jag kom hem från skolan, barnen var extra stökiga idag, röt till för första gången, kändes inte så bra... Tycker inte om att bli så irriterad...

Råkade synda idag.
Men jag ska inte vara för hård mot mig själv, och i helgen ska jag ta en paus från dieten, för att göra det lätt för mig.
Betyder ju inte att jag måste vräka i mig allt onyttigt jag ser, men ja.

Funderar på att byta gardiner här inne också.

Fräscha upp skiten en aning :P

Imorn ska jag försöka lära F-1orna hur man väver.
Vi har såna små vävstolar, minns att jag älskade att göra det :)

Hoppas bara det finns tillräckligt med garn...
Tyckte mest det fanns ... bruna nyanser.
Inte direkt barns favortfärger...

Mår lite illa, har ätit för mycket nötter på senaste tiden.
Pistage är okej, för de känns inte så feta.
Men idag blev det mandel och paranötter, cashew och vanliga jordnötter... + några valnötter.
Det är bara äckligt när nötter typ är saftiga.

Eugh.

Får nästan kväljningar.

Ikväll ska jag strunta i att glo på serier i flera timmar och istället börja läsa boken jag köpte på Rusta häromdagen :)

Kall Som Graven heter den.

Myspys!

Meeeen, nu får pausen vara slut.
Annars kommer jag fastna här ^^

C ya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .