Wednesday 21 September 2011

I have a room again!

Fy sjutton så bra det blir!
Har flyttat mina trummor och ändrat om allmänt i rummet, ser sjukt bra ut.

Det sorgliga är att den enda förutom familjen som skulle märka någon skillnad är en viss människa som rymt till Skåne xD
Men ändå!

I like it, a lot!

Ska upp tidigt imorn och vara i skolan redan vid typ 8 sååå....
Jag ska snart gå och lägga mig.

Tänkte platta igenom håret bara så det går fort att fixa sig imorn, och så svälja min tablett och lägga mig :)
Ska se ett avsnitt av Whose Line Is It Anyway? och läsa i boken sen om jag inte blivit trött.

Torsdag imorn, innebär... öhh... Inget spec i skolan vad jag vet.
Ska fota barnen ute på rasten och sådär.

Skulle egentligen rotat fram gamla bilder på mig från när jag var typ 6-7 år, men har inte hunnit det så det får göras nästa vecka istället.

Sen blir det att plocka i ordning det allra sista i rummet och sen räkna timmarna tills klockan är 11:55 och bussen från Stockholm rullar in :)

Wiii!

Sen blir det paus i dieten för pizza-ätande :P

Yees, så ser det ut.
Lär inte blogga något i helgen, men skriver säkert nån rad imorn.

Om inte, c ya after the weekend!

Natti <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .