Thursday 29 September 2011

Update :)

Hade fått en kommentar, helt otroligt ;)
Och svarar nu på den:

Jag försökte ringa MVC idag, men gjorde det för sent så jag provar imorn igen.

Och angående mailet jag skrivit om väntar jag nu på ännu ett brev som har skickats..
Sååå.... när det kommer och jag har bestämt mig kan jag berätta mer om det.

Just nu verkar det lite weird... Och jag vet inte riktigt vad jag vill längre men...
Jag avvaktar helt enkelt.

Ska snart stänga ner allt och läsa en stund, och sen försöka somna tidigt.
Utan medicin.

Har jag inte somnat innan 00:30 tar jag en tablett iaf.

Jobbar till 15 imorn, och sen blir det Västervik med Victor :)
It'll be great!

Men ja.
Tänkte det att om det är något någon undrar över så släng in en kommentar så svarar jag på det ^^

Natti!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .