Friday 9 September 2011

Factually I... It's just the medicine!

Tell your friends I've got a factory of faith!

Fredag och trots att jag var hemma i två dagar är jag helt slut efter en ganska hektisk dag i skolan.
Är ju med F-2an och idag var det skolfoto. Så man fick se till att dom inte smutsade ner sig, och se till att alla var på plats :P

Efter första rasten fick jag även hålla i en musiklektion med musikprofileleverna i 7-9an... Haha, svårt att få alla att lyssna :P Dessutom är det inte så lätt att bli respekterad av 14-16åringar när man själv är 19 xD
Aja, gick rätt bra iaf.

Sen fick jag servera kycklingpaj till barnen, vilket krävde en del då pajbotten satt fast rätt rejält ^^

Sen var det bara att städa och sådär, och dra sig till lärarrummet för en kvarts rast innan det var musiklektion med 3-4an, kändes inte som att jag behövdes där dock så jag ska kolla upp om jag behövs mer någon annanstans då.

Och sen fritids i 45 minuter :P

Fick ta bussen 14:45, skönt att komma hem rätt tidigt :)
Hade tänkt gå ut på en promenad med hunden, men jag orkade verkligen inte.

Gick upp på rummet och däckade ett tag.

Har precis börjar ladda ner Zumba ^^
Velat prova det sne jag såg reklamen på tv.

Är säkert mycket roligare i grupp, men jag vill ha någon form av träning här hemma, i tryggheten av mitt rum. Så det kändes som en vettig grej. Älskar att dansa, och är inte mycket för att träna i grupp ändå så det blir nog bra.
Första delen är nedladdad, ska dra igång den snart och se om jag hänger med alls xD

Helgen blir lugn.
Måste städa upp på rummet och sådär :o
Ser ut som skit för tillfället :P

Får se hur länge jag orkar vara vaken, är sjukt trött nu...

Men men, ska ordna upp lite så jag har plats att Zumba på :P

Will återkomma with the åsikt om det senare eller imorn typ.

Yeh.
Ha en fin helg!
Puss <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .