Sunday 11 September 2011

Meet me at the corner and tell me what to do, 'cause I'm messed up on you

Måndag imorgon igen, ska bli riktigt skönt ärligt talat.
Vara sysselsatt och ha tankarna på annat än det som spökar på fritiden.

Är så mycket som snurrar i huvudet just nu, vet inte vart jag ska göra av allt.
Och så lägger vi till den tiden på månaden då choklad är det bästa som finns.
Freakin' sucks.


Just nu är mitt enda sällskap en nervös klump i magen.

Funderar på att ta en riktigt lång varm dusch och sen gosa ner mig i sängen med en mysig film och en kopp te...

Kanske ska shakea loss lite först, lösgöra lite endorfiner och trötta ut mig själv, så kanske jag inte behöver ta tabletten ikväll...

Har ätit frukost, och en shake + några bitar bacon idag.
Gott.

Får bli en till shake senare, ska se om det finns någon trevlig grönsak att gnaga på i kylen också...

Åh. Brendan's Death Song <3
"Let me live so when it's time to die even the reaper cries"

Well, sysselsättning commence!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .