Wednesday 7 September 2011

Kan inte sluta.

Blogga 3 gånger på en dag?
Vad är det med mig?

Jag umgås inte med människor längre...

Sen jag kom hem från Malmö har jag bara varit i skolan eller hemma.

Jag är helt slut efter en dag på skolan, och behöver lägga mig tidigt för att orka gå upp.
Jag har blivit en rätt tråkig människa.

Och nu, med mina planer och ändringar så känns det som att jag behöver den lediga tiden jag har, för mig själv.
Eller ja, inte om typ... 3 veckor.

Känns som man har förlorat en hel del.
Människor hör inte av sig, och gör dom det så är det vid fel tidpunkt för en själv.

Väldigt osynkat helt enkelt.

Mitt paket från CDON är inlämnat på posten, så jag lär få det imorn :)
Underbart!

Det lustiga är att jag inte mår dåligt av ensamheten nu.

Förmodligen för att den är självvald.

Hm.

Orkar inte riktigt försöka sova utan medicinen ikväll, har inte tröttat ut mig idag så det känns som att jag lär sova kasst... och jag vill bli frisk, så jag behöver sömnen.
Ska ta tabletten snart, kolla på något trevligt och skicka tusen godnattsms som vanligt innan jag faktiskt somnar ^^

Har iaf inte gjort bort mig ... än :D
Babblat om randomgrejer, men inget major liksom.

Jag är lycklig igen förresten, riktigt lycklig.
Fattas bara en liten grej, så kan jag låta hela världen veta sen :)

Meeeeeeeen...
Nu ska jag inte tråka ut människor med mitt oändliga tjat om oviktiga saker ;)

Natti people!

Oh, and... waitor...! I'm with you <3 :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .