Tuesday 27 September 2011

Oh, this life I choose

Fredagen den 7e oktober sätter jag mig på en buss och drar till Stockholm.
Staden jag egentligen avskyr, mest för att den är stor och jag inte har lokalsinne.

Det finns två anledningar till att jag åker dit.
Jag ska se mitt älskade RHCP tillsammans med Balzary, dock är inte det förrän på tisdagen...
Så den andra anledningen är nog rätt självklar :)

Längtar otroligt mycket i alla fall!

Imorgon ska jag träffa Yvonne, sista inbokade mötet.
Känns lite lustigt.
Jag vet ju inte vad som väntar i framtiden än, men jag vet att jag är mycket mer medveten om mig själv nu.
De här nästan 2 åren hos henne har verkligen hjälpt mig framåt i livet.
Jag kan se mina destruktiva mönster och välja att bryta dem innan de tar över.
Jag kan analysera saker jag gör för att upptäcka saker som behöver ändras...
Men framförallt kan jag prata om saker med människor nu.
Rädslan att det är grova fel på allt jag säger, gör och är har dämpats rejält.
Jag har fortfarande jobbiga stunder, och jag skulle inte vilja vara utan dem.
För utan svårigheter ibland är det svårt att uppskatta något annat.
Men att balansen är mer jämn, och att jag inte har humörsvängningar som en gravid anka hela tiden underlättar.

Ska även lämna ett meddelande till Irina om Zopiklonen, har bara 10 tabletter kvar...
Och som det är nu med praktik osv fungerar inte min sömn utan den...
Jag kommer hem på eftermiddagen och somnar vare sig jag vill det eller inte, jag har verkligen ingen ork alls. Inte ens för att sysselsätta mig med något så jag inte somnar.
Skulle bara kännas tryggare om jag visste att det inte var 10 tabletter kvar till "synd, you're on your own now!" Vi får se vad som händer.

Sen måste jag även fylla i soc-papper, och till ett annat frustrerande möte runt 16, men ju fortare det är gjort desto bättre så det är bara att göra det.

Är för övrigt besatt av pistagenötter...
Skulle inte förvåna mig om jag kunde bygga en liten stuga av alla skal jag har D:

Är helt superförälskad i Travis - Re-offender för övrigt.
Får ta och kolla upp fler låtar. Sjukt nice.

Känner att jag behöver röja upp lite i rummet, ligger kläder på golvet och så är det massa disk överallt. Inte kul. Bananflugsinvasion!

På torsdag blir det marknaden i Gamleby, mysigt. Gillar höstmarknaden :D
Ska se om jag hittar en svart/grön palestinasjal, annars.... lär det väl inte bli något vettigt... Strumpor kanske, och lite cappuccinofudge, bara för att det är så äckligt gott, och det är inte marknad ofta. Så jag tänker unna mig!

Helgen kommer bestå av sällskap :)
Hänga med Victor på fredag, vilket var väldigt länge sen, så det ska bli kul!

Mer än så vet jag inte, funderar på att höra av mig till Vviks-folk och se om någon har tänkt dra ut.
Är danssugen... Och jag har inte träffat nån där sen innan jag åkte till Malmö så.... ah ^^

Enough of me!
Cya <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .