Sunday 11 September 2011

Vicious fish bit at your toes

Har tagit min zopiklon och väntar på att tröttheten ska slå till, hoppas även jag slipper vakna av värk i nedre delen av magen... borde kanske ta en värktablett i förebyggande syfte... bleh
är trött på piller hit och dit.

haha.

medicinerar allt jag är ju.

min dag, min natt, min värk :P
Ångest, depression...

aja.

mitt val, ingen har tvingat mig, så jag borde inte klaga.

HEEYYYYYY *nånting* ... okej. jag hör typ inte alls vad han sjunger xD
transcending... från one hot minute. ^^

dagen har varit intressant.
slutat bra iaf.

sååå....

nu väntar en veckas jobb, sen en helg... sen en veckas jobb till OCH SEN.
sen kommer jag vara on top of the world ^^ wiiiiie

jag tänkte på nåt.
skit också.
det försvann D:

aja!

ehm.
jag ska upp 6:45, så... jag borde nog... lägga mig :D

BYEEEEE

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .