Monday 19 September 2011

Time flies...

Fick ut mitt gamla skrivbord till slut, och fick även pappa att bända upp låset till skåpet på det.
Det har varit låst i typ 9-10 år, och det var en otrolig nostalgitripp att kolla igenom allt där.
Det mesta var skräp eller småprylar..

Men jag hittade original texthäftet till Californication, vilket var helt underbart.
Hittade även en gåtbok jag gjorde med en kompis som liten, för vi brukade låta våra föräldrar tävla i frågesport typ...
Och en tidning jag satt och skrev för hand och hade planer på att skicka ut varje månad...
Med recept, tips, möjlighet till insändare och brevkompisar...
Haha, en riktig liten företagare :P

Det var mysigt att återse såna saker från så långt tillbaks.

Nu har jag även massa utrymme vid en vägg för mina trummor, så jag slipper ha dem mitt i rummet...
Vilket i sin tur betyder att jag kan gå på mitt golv igen xD
Just nu har jag som en liten gång mellan dörren och min säng...

Inte så kul.

Ska dock ta tag i det mer imorn, mamma och pappa har gått och lagt sig så jag vill inte börja flytta trummor nu :P

Ska hänga/lägga in kläderna i garderoben/kofferten och plocka skräp nu iaf.
Sen blir det den nya boken och allmänt mys i min säng :)

Längtar som en galning till fredag och hoppas att dagarna tills dess flyger förbi!
Funderar på att strunta i Zopiklonen ikväll, bör bli trött naturligt av läsningen...
Inte lika stimulerande för hjärnan som en ljus datorskärm...

Men vi får se.
Tar jag den hoppas jag iaf att jag inte skriver massa lustiga saker som igår...
Kändes så udda att läsa det idag.

Kommer inte ihåg mina tankegångar alls, men det kändes säkert otroligt smart just i stunden...

Well, som sagt.
Plocka i ordning lite, och sen mysa och hoppas på sms :3

Skriver imorn igen! ^^
G'night!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .