Sunday 4 September 2011

I'm AWAKE!

Natten gick bra...
Jag drömde något som jag trodde var på riktigt, men jag insåg i drömmen att det inte var så när jag låg på en kudde och en spindel satt där och jag fick inte panik när den kröp mot mig. Tänkte för mig själv att jag drömmer och jag kommer inte ha en spindel som kryper på mig, och så fortsatte drömmen och inga fler spindlar syntes till xD

Var dock osäker på om jag hade drömt att jag pratat i telefon med någon mitt i natten, så jag kollade min mobil, men inga samtal hade gjorts eller tagits emot, tur det!

Jag var vaken lite för länge på medicinen igår och minns att jag tyckte allt var lite lustigt.
Svårt att ha full kontroll över kroppen och ögonen hängde inte riktigt med.
Smsade med en då också, men jag skrev inget konstigt så det är nog lugnt :P

Aja.
Söndag, och jag är ensam hemma.
Ska strax gå ner och fixa frukost, ta ut hunden en liten sväng och sen ska jag nörda Cirque du Soleil :D
Helt sjukt awesome!

... Skulle vara helt underbart att se en av deras föreställningar på riktigt någon gång *___*

Lär säkert skriva mer sen ^^
Har kommit in i bloggandet nu känns det som...
Haha.

Och jag vet att det varit en massa stoooora frågetecken på senaste tiden om vad som pågår, men så fort allt är på plats, om man säger så, så kommer jag berätta om det :)

Baiiii ^^

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .