Monday 12 September 2011

I'm insane, but it's alright ^^

Måndag och jag är helt slut!

Kom hem, somnade 15:30, vaknade typ 3 timmar senare och är ändå astrött xD
I'm happyhappyhappyface iaf :)

Oktober närmar sig och med det konserten jag längtat efter sen december 2006 typ :D

Har möte med min psykolog på onsdag, och på lördag blir det både bröllop och födelsedagsfirande.

Sen är det bara en vecka kvar tills man får finbesök :3


Mitt rum behöver verkligen storstädas, ordnas om en aning...
Funderar på att flytta skrivbordet, antingen ta ut det härifrån eller på något sätt ha antingen det eller nåt mindre vid fotändan av sängen så jag kan ha datorn där, sen flytta trummorna till väggen där skrivbordet är nu...
Så jag får mer golvyta... dock...
om jag gör det... så är min dator väldigt otillgänglig förutom när man är i sängen.

Skit.

Får fundera på det där ett tag, se om jag kommer fram till nåt bättre...
Vill iaf ha ett riktigt bord till datorn, inte en halvtrasig ... vad det nu är, med en random träskiva på xD
Så otroligt "there, I fixed it" ... Inte okej.

Sen behöver mina kläder sorteras... och golvet dammsugas... och sånt. USCH. Så sjukt tråkigt xD

Tror jag ska ta lite i taget,
Börja med kläderna ikväll... Packa undan sånt jag inte använder osv. För det finns myyyycket sånt.
Och bara för att det hamnar i en påse långt in i något förrådsaktigt betyder det inte att det slängs... :O

Jag kanske blir glatt överraskad i framtiden... It's happened before ^^

Myes...

Lika bra att börja nu då innan jag hittar nåt roligare att göra ;)

Får bli Spotifylista med antingen nostalgilåtar eller nåt, brukar funka bra att städa till :D

PUSSHEJ!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .